Campingpas i Europa
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-06 21:20

Hejsa,

Kæresten og jeg skal på camping med telt i Sydfrankrig her til sommer..

Vores "store" spørgsmål er, om vi skal bruge campingpas eller ej?

På forhånd tak,

MVH
Martin Johansen

Fra : KHH

Dato : 06-06-06 07:30

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-06-06 08:33

KHH wrote:

> JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hold op med at topposte, det er en pestilens!

Er det noget du ved eller noget du gætter dig frem til?

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-06-06 09:12

KHH skrev i 448520ec$0$27513$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:
> JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imponerende argumentation.

Til spørger: Prøv at kigge tilbage i gruppen (google). Så vil du finde, at
der er tale om et dybt religiøst emne, der får diskussionen om
Muhammedtegningerne til at ligne ligegyldige samtaler. Lidt som med DCU og
overnatning på rastepladser.

Personligt gider jeg ikke anskaffe et campingpas til brug i sydeuropa - har
aldrig været ude for at de kunne bruges.

vh
jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-06-06 14:10

In article <448538c7$0$917$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote:

> Imponerende argumentation.

Det må man sige ja til ;)

> [...]
> der er tale om et dybt religiøst emne, der får diskussionen om
> Muhammedtegningerne til at ligne ligegyldige samtaler. Lidt som med DCU og

Tak for svar.

Jeg har efterfølgende googlet lidt mere (det er et totalt nyt emne for
os det her camping på egen hånd) og fundet frem til at det skandinaviske
er fuldt ud lige så godt.

> Personligt gider jeg ikke anskaffe et campingpas til brug i sydeuropa - har
> aldrig været ude for at de kunne bruges.

Jeg tror vi anskaffer os det skandinaviske for en sikkerhedsskyld. Det
koster kun 80,- så det er vist til at overleve :)

MVH

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-06-06 15:53

Martin Johansen [6000] skrev i no-4E169E.15101206062006@sunsite.dk
dette:

> Jeg tror vi anskaffer os det skandinaviske for en sikkerhedsskyld. Det
> koster kun 80,- så det er vist til at overleve :)

For fuldstændighedens skyld: Er du medlem af FDM mener jeg at det er samme
pris for det internationale.

mvh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 16:25

Nej det behøver du ikke, men du skal regne med at de vil "tilbageholde" dit
alm. pas mens du bor på pladsen. Det kan du undgå ved at have campingpas.
DCU siger at det skandinaviske virker ligeså godt som det internationale,
men de har jo kun tjekket det på de pladser de har beskrevet i deres egen
campingbog (og der er vist også delte meninger om de har det...)

Mvh. Per.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-06-06 18:09

Per Olsen skrev i 44859e3d$0$38727$edfadb0f@dread12.news.tele.dk dette:
> Nej det behøver du ikke, men du skal regne med at de vil
> "tilbageholde" dit alm. pas mens du bor på pladsen. Det kan du undgå

Det har jeg aldrig oplevet. Men jeg har oplevet at de vil beholde det nogle
timer - vel nok fordi der er nogle data, der skal noteres ned. Derfor
medbringer jeg altid et par fotokopier af det første opslag i passet - det
accepteres uden videre.

vh
Jan