Stort MS-kort til K750i?
Fra : Steen Suder

Dato : 05-06-06 19:12

Jeg har tidligere lånt et Memory Stick Duo-kort på 512MB til min SE K750i,
men det virkede ikke (telefonen ville ikke kendes ved kortet - på nogen
måde).

Jeg flirter lidt med GPS-nav til telefonen og får brug for noget i den
størrelse.
Hvad kan jeg bruge?

(Læs: hvad ved I virker i telefonen?)

NB
Er det fordi der er en begrænsning i telefonen?

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder

Dato : 05-06-06 19:24

Steen Suder wrote:

> Jeg har tidligere lånt et Memory Stick Duo-kort på 512MB til min SE K750i,
> men det virkede ikke (telefonen ville ikke kendes ved kortet - på nogen
> måde).

<KLIP>

> NB
> Er det fordi der er en begrænsning i telefonen?

Iflg.
<http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_4_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10242&pid=10242#29>
er maks. 2GB. Jeg finder dog kun MS Pro Duo i den størrelse. Kan den
bruges?

--
Steen Suder

Fra : Dr. Phil

Dato : 04-06-06 19:29

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (Læs: hvad ved I virker i telefonen?)
>
> NB
> Er det fordi der er en begrænsning i telefonen?

Jeg bruger et Sandisk MS Duo PRO på 1GB uden problemer.
Jeg har IKKE flashet FW eller lign. for at få det til at virke.
Jeg satte det bare i og formatterede det og så kørte det.

Fra : Pistolprinsen

Dato : 06-06-06 05:19

Jeg bruger et 2 GB i min SE K750i...

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-06-06 14:49

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg flirter lidt med GPS-nav til telefonen og får brug for noget i den
> størrelse.

Hvilken software til navigation? Jeg bruger Wayfinder, og så vidt jeg kan se
mig ud af, så kan jeg ikke downloade kort til telefonen på forhånd, da det
er en speciel version som kører på K750i.

Jeg har selv et 1GB kort i, som bare er sat i, og kører uden problemer.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam