Skade på campingvogn
Fra : Søren Madsen

Dato : 05-06-06 13:54

Jeg har fået tilbudt campingvogn billigt . Efter den blev sat til salg fik
den en skade da den ikke var sat rigtigt på krogen. Kan nogen fotælle mig om
det er noget der kan laves, og i så fald en ca. pris: 3-5-10 tusind????????
Har det nogen betydning for syn?
vedhæftet i dk.binaer

Hilsen Søren

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 05-06-06 16:04

Hej Søren
Du kunne godt præcisere skaden lidt , det gør det nemmere at vurdere om du
køber et "lig" eller laver en god investering.
Til at starte med.
Det er altid svært at videre sælge en skadet CV , d.v.s at hvis du selv vil
sælge senere er der næsten kun mulighed for privat videre salg og ikke via
forhandler(De trækker fra i rep omkostninger)
Normalt koster nye plader til sider af Campingvogn i størrelsen mellem
5000-15000 + montering , men er det frontdele eller andre ting er det helt
andre priser.
Vær opmærksom på at jo mere speciel din vogn er (mærke + producent) jo
sværer kan det være at få reservedele.

Skader som går ud over kører evne + lys + chassis+bremser bliver ikke synet
i en synshal - men er det bare et hul eller plastic dele e.lign. bliver det
normalt godkendt i Synshallen.

Kim

Fra : Søren Madsen

Dato : 05-06-06 16:29

Hej Kim.
Har du set billedet i dk.binaer?
Søren

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-06-06 16:43

> [...]
> den en skade da den ikke var sat rigtigt på krogen. Kan nogen fotælle mig
> om det er noget der kan laves, og i så fald en ca. pris: 3-5-10

Hej Søren
Puha det er dyrt, nyt tag, og måske også noget med fronten
Vi snakker omkring minimum 20-25.000 for tag pladen alene plus montering så
det kan nok ikke betale sig med mindre at den er forsikret.
du skal også se at lukke hullet pga fugt.

du kan godt syne med den skade, men er der ikke sket noget med trækket da
den faldt af ?
i så fald kan du få problemmer der.

Hilsen Jørgen

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-06-06 16:55

> [...]
> den en skade da den ikke var sat rigtigt på krogen. Kan nogen fotælle mig
> om det er noget der kan laves, og i så fald en ca. pris: 3-5-10

Jeg nærlæste det først nu det du skrev, hvis du skal købe den skal den laves
hos en forhandler der har styr på den slags, og det er er møj dyrt.

Så mit råd find en anden vogn

Hilsen Jørgen

Fra : Søren Madsen

Dato : 05-06-06 19:07

Nu har de lige skrevet til mig at vognen er solgt, så nu er det lige meget.
Men tak for hjælpen. Jeg har indtryk af at brugte vogne bliver solgt ret
hurtigt privat. Jeg skal bruge noget til ca. 20.000, hvor der samtidig er
plads til 2 voksne og 3 børn på 3, 3 og 6
Hilsen Søren