Hvilken mobil?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 05-06-06 12:07

Hej

Jeg skal have mig en ny mobil telefon.

Den skal have super godt digital kamera og MP3 afspiller da jeg vil have det
hele i 1.
Bluetooth, MMS og alt det andet skal den selvfølgelig også have.

Den må ikke fylde så meget.

Der skal selvfølgelig være mulighed for udvidelse af hukommelse/ram. Minimum
op til 1 GB.

Pris er underordnet.

Hvad skal jeg gå efter? Hvad er godt, hvad er skidt?

mvh
Rune

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-06-06 12:33

> Hvad skal jeg gå efter? Hvad er godt, hvad er skidt?

Ingen tvivl - SonyEricsson W810i - eventuelt W800i som er lidt billigere.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-06-06 12:36

Rune Vestergaard <runwest@REMOVEpost6.tele.dk> skrev 2006-06-05:
> [...]
> op til 1 GB.
>
> Pris er underordnet.
>
> Hvad skal jeg gå efter? Hvad er godt, hvad er skidt?
Hvis pris er ligegyldigt og du kan vente til juli så vil jeg klart
anbefale Nokia N93 der dog ikke er specielt lille.

Hvis du skal have en telefon nu kunne Nokia N90(heller ikke lille), 3250
eller N80 være en mulighed eller W810 fra sonyE.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : A - 6400

Dato : 05-06-06 12:53

Vent til K800i'eren fra SE kommer (er på trapperne).
Ved ikke lige hvad den kommer til at koste, men jeg har set reklamer for
den, og det love godt....

/A

Fra : John

Dato : 05-06-06 14:01

Rune Vestergaard skrev:
> Hej
>
> Jeg skal have mig en ny mobil telefon.
>
> Den skal have super godt digital kamera

Findes ikke på det danske marked. Jeg vil dog sige at kameraet i W810i
er i den bedre ende.

> [...]
> op til 1 GB.
>
> Pris er underordnet.
>
> Hvad skal jeg gå efter? Hvad er godt, hvad er skidt?

W810i fra SONY/Ericsson kan det du efterlyser.
En ret god telefon og Walkman.

Mvh

John

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-06-06 14:33

John <jk7410@gmail.com> skrev 2006-06-05:

> Findes ikke på det danske marked. Jeg vil dog sige at kameraet i W810i
> er i den bedre ende.

N90 har et langt bedre kamera end w810i og det er faktisk pænt godt.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : John

Dato : 05-06-06 14:58

Martin Schultz skrev:

> N90 har et langt bedre kamera end w810i og det er faktisk pænt godt.

Det er jeg så ikke enig med dig i. De billeder jeg har set taget med en
N90 har farvebalancen været helt ude i skoven.
Så nytter det altså ikke meget at der er Carl Zeiss optik.
Zoomfunktionen er direkte ubrugelig på begge telefoner, da det er
digitalzoom.

Derudover er N90 en stor klods at slæbe rundt på.

Mvh

John

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-06-06 15:20

John <jk7410@gmail.com> skrev 2006-06-05:

> Det er jeg så ikke enig med dig i. De billeder jeg har set taget med en
> N90 har farvebalancen været helt ude i skoven.
> Så nytter det altså ikke meget at der er Carl Zeiss optik.

De billeder jeg har set hos en ven der har telefonen har været meget
flotte så jeg kan kun sige at efter mine oplevelser er det ikke korrekt.

> Zoomfunktionen er direkte ubrugelig på begge telefoner, da det er
> digitalzoom.

Det er jeg enig i.

> Derudover er N90 en stor klods at slæbe rundt på.

Jeps, det skrev jeg vist også i et af mine andre indlæg.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 05-06-06 15:38

Martin Schultz skrev:

> [...]
>
> Det er jeg enig i.
>
> Jeps, det skrev jeg vist også i et af mine andre indlæg.

Døm selv:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n90-camera-en.shtml

Mikkel

Fra : John

Dato : 05-06-06 22:03
Fra : Nicolai

Dato : 05-06-06 23:28

"Rune Vestergaard" <runwest@REMOVEpost6.tele.dk> wrote in message

> Hvad skal jeg gå efter? Hvad er godt, hvad er skidt?

Hvis det skal være lige nu, så er det eneste rigtige en SE W800i/W810i. Det
kan godt være at klodsen N90 tager lige så gode billeder, men mp3 afspiller
i Nokia stinker.

Men hvis jeg havde været dig, havde jeg nok ventet lidt på de nye modeller
som er på trapperne fra Sony Ericsson.

> mvh
> Rune

Nicolai