Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Langsom Nikon Coolpix S4
Fra : Flemming Bjerre

Dato : 05-06-06 11:22

Jeg har i nogen tid haft et Nikon Coolpix S4, som jeg på mange måder er
rigtig glad for. Men jeg synes, det er lidt for langsomt! Især når jeg tager
billeder indendørs har det svært ved at få fx mennesker til at stå skarpt,
bare de bevæger sig en smule. Det samme kan være et problem udendørs. Er der
nogen, der ved noget om, hvad man kan gøre ved dette? Er der bestemte
indstillinger, man med fordel kan vælge for at sætte farten op?

Flemming

Fra : AS

Dato : 06-06-06 06:03

"Flemming Bjerre" <flemmingbjerre@dlgnet.dk> wrote in message
> Er der bestemte
> indstillinger, man med fordel kan vælge for at sætte farten op?

Højere ISO og blænde skal åbnes

Fra : Flemming Bjerre

Dato : 06-06-06 15:19

Det sker idag automatisk men skal jeg slå det fra.?

Fra : AS

Dato : 06-06-06 17:06

> Det sker idag automatisk men skal jeg slå det fra.?

OK, svaret var delvist for sjovt, har ikke haft intens til at mislede.

Jeg kender ikke modellen, men generalt, hvis disse instillinger ikke kan
justeres manuelt, så er kameraet fulstændigt på autopiloten Dvs., hvis
du skal justere de selv, så skal man have et kamera, hvor dette kan gøres af
fotografen, ikke "user friendly" software.