Headset, der er nemt og hurtigt at tage på
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-06 07:05

Hej nyhedsgruppe,

Vi er en familie, som har droppet fastnettelefonen.
Nu har vi kun mobiltelefoner.

Vi ønsker et headset, som er super hurtigt at tage på, når telefonen ringer.

Det skal være et headset, som vi alle kan bruge i familien. Det skal ikke
være øreprop agtigt, da det jo tager tid, og da det nok ikke er så godt med
ørepropper, når flere brugere skal anvende....?

Jeg tror hellere, at vi har brug for noget noget hovedsæt med bøjle ala dem,
som man kan få til computere, som f.eks. denne her
Dette er jo nemt og hurtigt at tage på.

Skal virke til en Nokia 6021.
Vi ønsker helst med ledning, hvis det findes.
Alternativt kan det være med Bluetooth.

Håber I kan hjælpe os med gode råd.

Mvh
Jørgen.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-06-06 08:30

> Skal virke til en Nokia 6021.
> Vi ønsker helst med ledning, hvis det findes.
> Alternativt kan det være med Bluetooth.

Man kan få flere Plantronic-headsets til SonyEricsson-telefoner - jeg vil
tro, at det også er muligt til din Nokia-telefon. Jeg ved at Sonofon
forhandler dem i deres butikker (omend de ofte ikke er fremvist i butikken
eller på lager, men skal bestilles hjem).

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Leif Neland

Dato : 06-06-06 08:45

Jørgen wrote:
> [...]
> Nu har vi kun mobiltelefoner.
>
> Vi ønsker et headset, som er super hurtigt at tage på, når telefonen

Hvad med et gammeldags telefonrør?
Det er hurtigt at tage.

http://www.firebox.com/?dir=firebox&action=product&pid=1044

Leif

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 08:03

Ja, dette er hvad vi kan bruge! Nemt....

Jeg vil overveje det. Findes det i andre online butikker (i Europa/DK) ?

Findes der noget lignende på markedet ?

Fra : Leif Neland

Dato : 12-06-06 05:44

Jørgen wrote: [Korrigeret for toppostning]

> [...]
>>

> Ja, dette er hvad vi kan bruge! Nemt....
>
> Jeg vil overveje det. Findes det i andre online butikker (i

Din google er vist lige så god som min.

Leif