Ondt i røven.. små huller?
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 04-06-06 23:40

Har nu over et par år, periodisk døjet med ondt i røven... så at sige :)
Er ikke glad for at gå til lægen med det, hvilket nok også er derfor jeg
har bidt smerten i mig og ikke gjort noget ved det.. men nu har kæresten
fået mig overtalt til at gøre noget ved det.. men vil i første omgang se
om det ikke kan klares med noget håndkøb.. da jeg vitterligt ikke har
lyst til at stå og stritte med røven i vejret foran min gamle læge.

Det kommer engang i mellem, 2-3 gange om året og vare i en måneds tid ca.

Min kæreste definere det som en 10-15 små sorte huller, hvor hullerne
bliver større jo længere ned af mod ja, røven det kommer. Og feltet er
en 2-3 cm langt.

Feltet starter omkring overgang fra ryg/lænd/haleben til røv.. hvis man
kan sige det sådan.

Det gør ikke ondt når jeg sidder ret, eller ligger ned, hvis jeg derimod
sidder lidt op og læner mig lidt tilbage så gør det sgu ondt da der så
bliver presset på feltet... smerten kan definers som når man trykker på
en bums.

Aner ikke hvordan jeg bedre skal kunne forklare det end jeg har gjort
nu, så håber i kan give mig et praj om hvad jeg døjer med. Og om jeg kan
undgå et besøg hos lægen.

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 04-06-06 23:42

Jo, kom lige i tanke om at det engang i mellem også klør noget så
gevalidigt... og det var vist det.

Fra : Jacob Kristiansen

Dato : 05-06-06 00:04

Hej.

Hmm, måske hermorider, men din beskrivelse lyder ikke helt som hermorider...

Men tá du til lægen og ja det er skú aldrig "sjovt" at skulle til lægen med
den del af kroppen, men lægen er vant til at se sån noget!

Op til lægen.

//J

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 05-06-06 00:08

Nej tror hellere ikke det er hæmorider efter hvad jeg har kunnet læse
omkring dem.

Min beskrivelse med små sorte huller kunne også godt lyde lidt som
hudorme. Men kan de forkomme sådanne steder, og komme periodisk?.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-06-06 00:19

Daniel W Johansen skrev den 05-06-2006 00:39:
> Har nu over et par år, periodisk døjet med ondt i røven... så at sige :)
> Er ikke glad for at gå til lægen med det, ....

men du står gerne frem med - formodentlig - dit fulde navn i en
landsdækkende nyhedsgruppe og fortæller om dit problem.

Respekt!

mvh

Carsten

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 05-06-06 00:23

Year, den må jeg godt nok sige jeg er lidt kold i røven over for, ved
udemærket godt lægen er der for mig og jeg intet har at skulle være flov
overfor og han er vant til det og alt det der.. men har stadigvæk ikke
lyst til at stå og vifte med røven i vejret foran ham.

At snakke med andre om det.. i en gruppe som netop handler om ens
helbred osv, det er jeg lidt ligeglad med af den grund er jeg hellere
ikke anonym.. og regner i den grad da hellere ikke med at næste gang jeg
tager mig en tur ned af strøget så peger folk fingere af mig og griner
af mine huller i røven :)

Og for at være ærlig, så tror jeg nu der er mange der har det lidt lige
som mig.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-06-06 01:08

Daniel W Johansen skrev den 05-06-2006 01:22:
> [...]
> overfor og han er vant til det og alt det der.. men har stadigvæk ikke
> lyst til at stå og vifte med røven i vejret foran ham.

fuldt forståelig.

> [...]
> ikke anonym.. og regner i den grad da hellere ikke med at næste gang jeg
> tager mig en tur ned af strøget så peger folk fingere af mig og griner

you never know

> Og for at være ærlig, så tror jeg nu der er mange der har det lidt lige
> som mig.

Naturligvis

Jeg syntes bare, at det var lidt en lille kuriositet, hvor jeg forsøgte
at få dig til at smile lidt af dit forestående lægebesøg.
At når nu du har fortalt hele Danmark om hullerne, så er en person fra
eller til, what the fuck. (nå, den falder nok også til jorden).

mvh

Carsten

Fra : Workingmom

Dato : 05-06-06 10:04

Carsten Riis skrev:
> [...]
> At når nu du har fortalt hele Danmark om hullerne, så er en person fra
> eller til, what the fuck. (nå, den falder nok også til jorden).

Jeg forstår fuldt ud Daniel. Der er ligeledes mange ting jeg bedre kan
tale om, end vise frem.

Jeg ville også betænke mig på at vise bagdel, mens jeg nu efter to børn
er helt kold overfor gynækologiske undersøgelser - forstå det hvem der
kan

Tine

Fra : bj

Dato : 05-06-06 22:09

> [...]
> så håber i kan give mig et praj om hvad jeg døjer med. Og om jeg kan undgå

hæmorider er det ikke for dette sidder ved tarm-enden, enten uden for eller
inden for, alt efter grad...så det med at vise bagdel og røv osv er bare en
dårlig undskyldning for nervøsiteten over det svar du skal have dig....ta
dig sammen mand og gå då til lægen.. tro mig lægen gider heller ikke rode
dig i røven mere end højst nødvendigt, sig lægen at du ikke har det godt med
det du kommer med og synes det er lidt pikært....

held og lykke
vi hører gerne her i gruppen om hvad det var....lav en ny tråd så vi kan
finde det igen...altså dig og ikke hullerne:)

bj

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-06-06 05:41

> [...]
>
> Aner ikke hvordan jeg bedre skal kunne forklare det end jeg har gjort
> nu, så håber i kan give mig et praj om hvad jeg døjer med. Og om jeg kan

Det lyder da også til at være en form for betændelses tilstand. Så du kunne
jo prøve at rense huden godt af, og så smøre med pattesalve, eller anden let
desinficerende creme. Evt også skifte til thermo trusser, for det kan jo
være varme relateret. Og hvem ved, gå i knap så stramme bukser, eller nogen
der er knap så varme. Jeg kan jo ikke se dine tøjvaner og livsstil, men i
hvert fald, få sænket temperaturen. Check også dine underhyl. ... Efter
ikke at have købt den slags i mange år, blev jeg vel nærmest tvunget til
det, og det ser ud til, at nogle fabrikanter, har fået sådan en underlig
ide, med at der skal sidde et absolut uinteressant mærke, med en kant, som
egentligt føles ok, når man mærker med fingrene, men selve kanten af dette
nærke, irriterer som bare F..... Så hvem ved... Mine mærker ryger i hvert
fald af.

M.V.H.....Benny..

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 06-06-06 13:15

Tog mig sammen og gik til lægen i dag, og det er en byld af en eller
anden art.. som skal skrabbes ud, så her inden alt for længe skulle jeg
gerne få en henvisning til sygehuset.. - piv.

Mht til tøjstil, ja så har jeg tabt mig noget her det seneste år, så
mine bukser er langt fra stramme og jeg er glad tilhænger af
silkeboxershorts.. med garfield :) Så tror ikke det er pga. det er for
stramt, men ved ikke med varmen.

Anyways, så må vi se hvad der sker når jeg engang får den henvisning.

Fra : Brian

Dato : 14-06-06 13:34

> Tog mig sammen og gik til lægen i dag...[snip]

Fik du en pludeslig lyst til at vifte med røven ;)