Hjælp til ca. årstal på billede
Fra : Ulla Elisa

Dato : 04-06-06 23:33

jeg har lagt et billede på dk.binaer.historie er der en der kan hjælpe med
hvornår , ca. fotoet er fra .??

på forhånd tak

mvh
Ulla Elisa

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 05-06-06 01:01

"Ulla Elisa" <uelisa@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har lagt et billede på dk.binaer.historie er der en der
> kan hjælpe med hvornår , ca. fotoet er fra .??

Det er da et umuligt spørgsmål at gætte rigtigt nok på - hvis det skal
benyttes til noget. Det må være nemmere at finde ud af hvem der er på
billdet og kikke i arkivalierne )

Et forsigtigt gæt: 1880-1920 - men det kan meget vel være både før og efter.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-06 04:58

"Ulla Elisa" <uelisa@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har lagt et billede på dk.binaer.historie er der en der kan hjælpe
med
> hvornår , ca. fotoet er fra .??

Brudekjole, med længde ca 10 cm over gulvet.
Mit gæt, 1900-1920, er nok ikke til megen hjælp.

Er billedet klistret på pap?
Er der oplysnigner på bagsiden om fotograf?

---
Helmer Christiansen

Fra : Ulla Elisa

Dato : 05-06-06 08:50

tak for hjælpen det er også mit gæt at billedet er fra ca. 1900...1920
det er et billede på karton % oplysninger på bagsiden af billedet

mvh
Ulla Elisa