Kan det anbefales?
Fra : Pussyman

Dato : 17-06-01 14:24

Jeg har tænkt mig at købe følgende:

EPoX EP-8K7A motherboard
AMD TB 1.333 Mhz (kan det betale sig at købe en TB 1.4 Mhz?)
Apacer DDR-SDRAM PC2100 256MB

Så spørger jeg jer, hvadfor en køler skal jeg vælge da den helst skal være
fortræffelig god og let at sette på cpu'en så man ikke ødelægger den (har
hørt noget om at man med nogle kølere kan komme til at knække nogle cache
hjørner af cpu'en.) Har tænkt på en kølere fra Taisol nemlig en CGK 760092
med kobber men kan den anbefales til overnævte system? Hvad så med EPoX
EP-8K7A er der nogle der har gode erfaringer med det motherboard?

ICQ#64371308

Fra : raven

Dato : 17-06-01 15:57

On Sun, 17 Jun 2001 15:23:59 +0200, "Pussyman"
<Kristiansk@hotmail.com> wrote:

pussyman, det lyder overhyggeligt ! næsen begravet ?

>Jeg har tænkt mig at købe følgende:
>
>EPoX EP-8K7A motherboard
>AMD TB 1.333 Mhz (kan det betale sig at købe en TB 1.4 Mhz?)
egentlig nej. Men er 1.4 ikke en palamino ? det betyder 20 % mindre
effektforbrug og bedre ydelse. Husk på at ddr rm trækker meget strøm
(fra PSU).
>Apacer DDR-SDRAM PC2100 256MB

hvorfor ikke crucial ? købt med kreditkort fra UK fra site
http://www.ocworkbench.com

> [...]
>med kobber men kan den anbefales til overnævte system? Hvad så med EPoX

ja, det må være den rigtige køler. Desuden er dens klampe udformet så,
hvis du bruger en skruetrækker som hjælpeværktøj (trykke/vride), så
går det ganske let.

>EP-8K7A er der nogle der har gode erfaringer med det motherboard?

Det har fået kanonanmeldelser, som ikke er til at stikke.

hilsen

John