Reklamebanner
Fra : Søren Petersen

Dato : 04-06-06 19:39

Nogen der kan hjælpe

Vil gerne have en reklame med logo på sponsore liggende i højre
side af hjemmesiden - da der er så mange - vil det blive en lang
liste af logo - billederne ville jeg gerne have til at skifte -
hvordan gør jeg?

Håber en eller flere kan hjælpe

med venlig hilsen
Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : C. Nielsen

Dato : 05-06-06 08:43

"Søren Petersen" <banshee@stofanet.dk> skrev
> .. billederne ville jeg gerne have til at skifte -
> hvordan gør jeg?

I udgaver af frontpage før 2003, finder der under indsæt /
webkomponenter en mulighed der hedder reklamebanner, hvor du kan vælge dine
billeder, tid de skal vises og metode de skal skifte på. Det kan lave det du
efterlyser. I FP 2003, ved jeg ikke hvor de har gemt den samme funktion,
hvis den er der.

Venlig hilsen
C. Nielsen
www.gekkographic.dk
"smile and the world smiles back, most of the time "

Fra : Søren Petersen

Dato : 05-06-06 19:17

C. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> hvis den er der.
>
> Ja- har brugt denne funktion tidligere, men kan som du selv skriver ikke
finde den i FP2003 - er der andre alternativer som jeg kan hente ind på siden??
- høre meget gerne fra Jer.

med venlig hilsen
Søren Petersen

Fra : joke

Dato : 06-06-06 11:54

"Søren Petersen" <banshee@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Den er der ikke da det er en java ting, og microsoft måtte jo som bekendt
ikke have deres java som en del af windows xp, da man ikke vil betale sun
for det, det er nok årsagen til at alle javating blev fjernet fra microsofts
produkter.

Hilsen

Johnny

Fra : Ole

Dato : 06-06-06 14:52

Du kan sagtens finde "knappen" til at indsætte et reklamebanner i FP2003
- højreklik oppe i toppen af det lyseblå felt.
- klik på "tilpas" og derefter på "indsæt" her finder du alle de gamle
funktioner fra tidligere FP udgaver.
- Du holder fast på den knap du vil indsætte (reklammebanner ) og trækker
den op på din værktøjslinie

Go' fornøjelse

Ole

"joke"
<nospamdethaderjegfjernbaredetherogbrugkunjkp6670@hotfjernesogsaamail.com>

Fra : Søren Petersen

Dato : 08-06-06 11:26

Fra : Søren Petersen

Dato : 08-06-06 11:31

Søren Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
Ups - prøver igen

Tak for svarene
Har lavet løsningen Ole skriver om.
Kan ikke lave forskellige link- til de forskellige billeder??
Efter at havde Upload, får jeg en meddelelse på hjemmesiden, om at objektet skal
aktiveres "klik enter/mellemrum" -øhhh nogle ideer

med venlig hilsen

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 08-06-06 13:09

1. Den funktion støtter ikke flere links.
2. Det er normalt. Du kan lave noget med script som springer det over.

Jeg ville Google efter en anden løsning der ikke kræver Java.