Andet multimedie
bentjuul 3670
Avi komprimering
Fra : enrico

Dato : 04-06-06 19:57

Jeg arbejder normalt kun med billeder og bruger Photoshop.

Nu har jeg brug for at kaste en AVI film på nettet, men den fylder 21
MB. Hvordan skal jeg komprimere den. Kan Windows gøre det, eller skal
jeg have et program?

-enrico

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-06-06 20:31

enrico skrev:

>Nu har jeg brug for at kaste en AVI film på nettet, men den fylder 21
>MB. Hvordan skal jeg komprimere den. Kan Windows gøre det, eller skal
>jeg have et program?

news:dk.edb.videoredigering er en langt bedre gruppe til dit
spørgsmål.

Hvor meget mindre den kan blive er jo svært at svare på (er den
allerede komprimeret med divX?).

Har du XP, så har du også Windows MovieMaker, den kan du jo prøve
med.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne og sender indlæg to gange,

Fra : enrico

Dato : 04-06-06 21:16

On Sun, 04 Jun 2006 21:30:30 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>news:dk.edb.videoredigering er en langt bedre gruppe til dit
>spørgsmål.

Tak

Fra : Nørd

Dato : 06-06-06 01:00