Lokaler?
Fra : Karina

Dato : 04-06-06 19:36

Er der tilfældigvis nogen herinde, der kender nogen eller kender nogen, der
kender nogen, som kender til et sted i Randers, hvor der er mulighed for at
eje/leje et mindre kontorlokale?

Mvh
Karina

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-06-06 20:11

Karina skrev:
> Er der tilfældigvis nogen herinde, der kender nogen eller kender nogen, der
> kender nogen, som kender til et sted i Randers, hvor der er mulighed for at
> eje/leje et mindre kontorlokale?

Du kan prøve at kigge på www.homeerhverv.dk og søge lidt efter andre
erhvervslokaler på nettet.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Karina

Dato : 05-06-06 02:24

> Du kan prøve at kigge på www.homeerhverv.dk og søge lidt efter andre
> erhvervslokaler på nettet.

Been there, done that...

Vi har været hos Danbolig, Nybolig, Home, EDC, JE Bolig, John Frandsen,
Øksenholt, oline.dk og Google generelt.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-06-06 08:24

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> wrote in message
> [...]
> der
> kender nogen, som kender til et sted i Randers, hvor der er mulighed for

www.reur.dk kan man f.eks. se ledige erhvervslokaler m.m. omkring
Roskilde. Måske en tilsvarende hjemmeside findes for Randers?

hilsen
Uffe

Fra : Brian Friis Knudsen

Dato : 09-06-06 18:20

http://www.kronjylland-erhverv.dk/default.asp?page_id=18

hvad med denne..

vh
Brian Knudsen

Fra : Karina

Dato : 09-06-06 20:05

> http://www.kronjylland-erhverv.dk/default.asp?page_id=18
>
> hvad med denne..

Tak for linket... Vi har haft kigget lidt på dem, men de er vist RET dyre i
forhold til, hvor meget plads man får.

Mvh
Karina

Fra : Karina