Cybercity og dk.binaer
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-06-06 19:22

Hej der
Er det mig der gør et eller andet forkert, eller har cybercity fjernet
dk.binaer fra deres newsserver?
Og hvis jeg gør nowe forkert - hvad kan det så være - kan se mange andre
newgroups

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-06-06 19:30

Arne Rasmussen skrev:

>Er det mig der gør et eller andet forkert, eller har cybercity fjernet
>dk.binaer fra deres newsserver?

Prøv serveren med adressen newsbin.cybercity.dk

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 04-06-06 19:32

Arne Rasmussen wrote:

> Er det mig der gør et eller andet forkert, eller har cybercity fjernet
> dk.binaer fra deres newsserver?
> Og hvis jeg gør nowe forkert - hvad kan det så være - kan se mange andre
> newgroups

Fra CCs hjemmeside:

"Vær opmærksom på, at Cybercity har to nyhedsservere:
news.cybercity.dk - tekst nyhedsserver
newsbin.cybercity.dk - tekst- og binær nyhedsserver"

http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/nyhedsgrupper/outlook_express_6_0/

Carl

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 04-06-06 19:37

"Arne Rasmussen" <jumping58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej der
Jeg kan godt se binaier .
fra
newsbin.cybercity.dk
men ikke fra news.cybercity.dk
/ad

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-06-06 20:13

Awul Dasfilshabeda skrev:
> "Arne Rasmussen" <jumping58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvilket netop er meningen med den opdeling, da binære filer ikke skal
belaste dem der blot bruger usenet til tekst

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-06-06 21:46

> [...]
> dk.binaer fra deres newsserver?
> Og hvis jeg gør nowe forkert - hvad kan det så være - kan se mange andre

Jeg takker for svarene - må vist siges at være en fejl 40 fra min side

Mvh
Arne Rasmussen