Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
konkurrencer??
Fra : Lillian Redam

Dato : 02-06-06 21:46

Jeg gad vide om der er nogen, der er "løbet ind" i en eller flere sider,
hvor nogen har samlet links til diverse fotokonkurrencer?
Der er ikke noget særligt når man søger på Google
Mvh. Lillian

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-06-06 21:56

Lillian Redam wrote:
> Jeg gad vide om der er nogen, der er "løbet ind" i en eller flere
> sider, hvor nogen har samlet links til diverse fotokonkurrencer?
> Der er ikke noget særligt når man søger på Google
> Mvh. Lillian

Der er jo en "månedens tema" på www.fotokritik.dk (ingen præmier mig
bekendt), men efter hvad jeg kan huske, så oversvømmer den vist i useriøse
og dårlige talentløse knipserier (ligesom resten af siden), og ellers kender
jeg til www.click.dk som har noget sommerbillede halløj med et Canon 350d
som præmie.. Det kan godt være Photocare har sådan noget også, det skal jeg
ikke kunne sige :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Just Me

Dato : 02-06-06 22:31

Ja

Vi har konkurrence i PhotoCare.....

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-06-06 22:37

Anders Houmark wrote:

> Der er jo en "månedens tema" på www.fotokritik.dk (ingen præmier mig
> bekendt), men efter hvad jeg kan huske, så oversvømmer den vist i useriøse
> og dårlige talentløse knipserier (ligesom resten af siden), ...cut...

Og det er de samme talentløse knipsere der stemmer om hvilket billede der
skal vinde, og det gi'r ofte nogle særprægede afgørelser, som mest er
præget intern skulderklapperi.

Men der findes et russisk site, hvor kvaliteten er rimmelig høj:
www.photokonkurs.com/index.php

BetterPhoto.com har også en fotokonkurrence, og det jeg har set er i den
bedre ende af scalaen: www.betterphoto.com/contest.asp

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik D

Dato : 03-06-06 22:43

På fiskerforum.dk har de en konkurrence om at tage månedens billede
af et fiskefartøj.

Erik

Fra :    ab©

Dato : 04-06-06 17:52

Så er der nok flere penge i at fotografere denne lille "snotnæse":

http://www.berlingske.dk/blitz/artikel:aid=747372/

ab©

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 05-06-06 07:36

Hej Lillian,

> Jeg gad vide om der er nogen, der er "løbet ind" i en eller flere sider,
> hvor nogen har samlet links til diverse fotokonkurrencer?
> Der er ikke noget særligt når man søger på Google

Nu har jeg begyndt en samling her:
http://fotowiki.losamigos.dk/index.php?title=FotoKonkurrencer

Alle er selvfølgelig velkommen til at sende mig flere eller selv tilføje
dem.

--
Lars Brink
Colombia, Sydamerika fansite! => http://www.colombia.dk