Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
filnavn - kodak pro 14
Fra : JHF

Dato : 27-05-06 21:22

Hej
Jeg sidder og prøver at lære min kodak pro14 lidt bedre at kende, men kan
ikke få den til at give mine filer et bestemt navn. Jeg har prøvet at ændre
på navnet på den mappe filerne lagres i, men det ændrer ikke på filnavnen.
Er der en der kan fortælle mig hvordan dette gøres (hvis det kan lade sig
gøre?) ?

JHF

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-05-06 13:27

JHF skrev:
> [...]
> ændrer ikke på filnavnen. Er der en der kan fortælle mig hvordan
> dette gøres (hvis det kan lade sig gøre?) ?

Uden at kende Pro14 vil jeg tro, at det
ikke kan lade sig gøre. Du kan muligvis ændre
filnavnene samtidig med at du lagrer filerne
på computeren. Men det vil i givet fald være
softwaren på computeren der gør dette, ikke kameraet.

Peter Schrøder