Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? Digital kamera - vandtæt
Fra : pkc

Dato : 27-05-06 20:30

Sidste år købte vi et Pentax Optio WP til den yngste - det har vi haft enorm
meget glæde af, både i poolen og iforb. med kanotur. Nu skal den ældste af
sted på tur hvor det ville være relevant med et vandtæt kamera og jeg mener
her fornylig at have set et nyere en Optio´en - og vist også fra en anden
producent.

Er der nogen der har et bud på hvem/hvad det kan være.

Per Krabbe
www.scanboat.com
www.sailorslink.com
www.boatbase.com - coming soon..............

Fra : Just Me

Dato : 27-05-06 20:57

Olympus mju 720 måske..

Fra : pkc

Dato : 27-05-06 22:10

"Just Me" <morten2005@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Olympus mju 720 måske..

Jeps - det var det.Tak for hintet.

Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-05-06 21:28

pkc wrote:
> Er der nogen der har et bud på hvem/hvad det kan være.

Prøv i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor den slags spørgsmål hører hjemme.

--
Jan
<Signatur ude af drift>