Foto
IBM760 5420
Teil 3020
strøm til camera i studie
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 17:46

Er batteriet eneste mulighed for at få strøm på et canon 350d ?

I mit nye studio har jeg allerede en ledning til en pc - så jeg tænkte at
jeg også lige så godt kunne trække en ledning med strøm... Men kan men det
?

Hilsen Palle

Fra : Jacob

Dato : 27-05-06 18:30

"Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I mit nye studio har jeg allerede en ledning til en pc - så jeg tænkte at
> jeg også lige så godt kunne trække en ledning med strøm... Men kan men

Hvad er der galt med batteri ? folk betaler i dyre domme for en stådløs
trigger. de samme folk vil ikke betale for at blive bundet til en ledning.
men det kan lade sig gøre. Det er blot et spørgsmål om vilje. det vil bare
blive lidt kluntet.

Jacob

Fra : Nicolai

Dato : 28-05-06 07:53

"Jacob" <bip@bop.dk> wrote in message

> [...]
> men det kan lade sig gøre. Det er blot et spørgsmål om vilje. det vil bare

Der er da stor forskel på de 2 ting. Det er sgu da rart at når man sætter
kameraet på et stativ og skal tage billeder af sig selv og konen i
dobbeltsengen, at der ikke ligger en ledning midt i det hele. Men ved
kameraet er det da ligegyldigt.

Og det er ganske nemt og simpelt at bruge en netadapter til 350D i stedet
for batteri.

Og folk må vel selv bestemme hvordan de vil sætte deres udstyr op og hvad de
vil bruge deres penge på?

> Jacob

Nicolai

Fra : Allan

Dato : 27-05-06 18:35

"Palle Johansen" <invalid> wrote in message
> [...]
>
> I mit nye studio har jeg allerede en ledning til en pc - så jeg tænkte at
> jeg også lige så godt kunne trække en ledning med strøm... Men kan men

Med en ACK-700 lysnetadapter til 350D. Se evt. på Canon's hjemmeside:
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/index.asp?ComponentID=164045&SourcePageID=25108#2

mvh
Allan

Fra : Hans

Dato : 27-05-06 18:58

"Allan" <apv@iFJERNMIGdanbbs.dk> skrev i en meddelelse

> det
> >

> Med en ACK-700 lysnetadapter til 350D. Se evt. på Canon's hjemmeside:

> [...]
Eller side 24 i brugervejledningen til kameraet...

Fra : Hans

Dato : 27-05-06 18:57

> [...]
>
> I mit nye studio har jeg allerede en ledning til en pc - så jeg tænkte at
> jeg også lige så godt kunne trække en ledning med strøm... Men kan men

Ja.