Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon værksted?
Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-06 17:46

Et EOS 350D kan åbenbart ikke tåle at falde en meter ned på asfalt, selvom
det er i en godt polstret taske...

Så forsikringen vil nok bede mig om at indhente et tilbud på reperation, så
hvor finder jeg et værksted som ordner Canon kamera? Helst i Odense hvis der
er nogen.

Brian

Fra : Michael L

Dato : 27-05-06 17:44

Ville det naturlige ikke være at bare aflevere det direkte til Canon?

Mvh
Michael

Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-06 17:54

> Ville det naturlige ikke være at bare aflevere det direkte til Canon?

Øhh, jo?

Brian

Fra : fam. Ager

Dato : 27-05-06 17:51

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Et EOS 350D kan åbenbart ikke tåle at falde en meter ned på asfalt, selvom
> det er i en godt polstret taske...

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Garanti.asp?ComponentID=212017&SourcePageID=26265

her kan se hvilke mulighedder du har

mvh torben

Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-06 18:02

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Garanti.asp?ComponentID=212017&S
ourcePageID=26265

> her kan se hvilke mulighedder du har

Tak for det, kunne ikke lige selv overskue at finde det på deres hjemmeside!
Så mangler jeg bare at få fat i forsikringen på mandag, håber bare jeg når
at få kameraet tilbage inden sommerferien :(

Brian

Fra : Brian Østergård

Dato : 27-05-06 22:13

> [...]
> Så mangler jeg bare at få fat i forsikringen på mandag, håber bare jeg når
> at få kameraet tilbage inden sommerferien :(

Hej

Tror godt du kan frygte at det ikke kan betale sig at reparere, men så er
det jo godt at der er kommet en ny 30D model

Brian :ø)

Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-06 22:31

> Hej
>
> Tror godt du kan frygte at det ikke kan betale sig at reparere, men så er
> det jo godt at der er kommet en ny 30D model
>
> Brian :ø)

Frygte? Det ville da være dejligt for så må de betale hvad et nyt 350D
koster, og således skal jeg ikke vente 1-2 måneder på at få det repareret ;)
Men et 30D bliver der ikke råd til under nogen omstændigheder, med lidt held
et brugt 20D!

Brian