Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon 350d driver ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 11:23

Hej i gruppen
Jeg har midstet min driver cd til mit canon 350d... hvor kan jeg finde
softwaren til dette kamara? jeg kan kun finde nogle opdateringer på canon.dk
/ .com. Jeg er kun intereseret i programmet til at overføre billeder fra
kamaraet til computeren og ikke zoomex ol...
vh Lars

Fra : Is

Dato : 27-05-06 16:34

<L> skrev i en meddelelse
> [...]
> / .com. Jeg er kun intereseret i programmet til at overføre billeder fra
> kamaraet til computeren og ikke zoomex ol...

er der noget her du kan bruge?
http://software.canon-europe.com/Cameras/SLR_Cameras/EOS_350D10192.asp

Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 18:06

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote in message
> er der noget her du kan bruge?
> http://software.canon-europe.com/Cameras/SLR_Cameras/EOS_350D10192.asp

Nej desværre... kun updates... ellers tak.

Jeg ville blive forfærdelig glad hvis en venlig sjæl som havde samme kamera
gad brænde en kopi til mig, jeg skal selvfølgelig nok betale hvad der måtte
være af udgifter.
vh Lars

Fra : Is

Dato : 27-05-06 21:09

<L> skrev i en meddelelse
> [...]
kamera
> gad brænde en kopi til mig, jeg skal selvfølgelig nok betale hvad der

Tror du du kan bruge "EOSViewerUtility" den bruger jeg til at hente billeder
fra 20D ??

Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 07:38

> Tror du du kan bruge "EOSViewerUtility" den bruger jeg til at hente
> billeder
> fra 20D ??

Jeg vil da gerne gøre et forsøg! kan jeg bede dig uploade det i dk.binaer?
(hvis det ikke fylder for meget)
på forhånd tak
vh Lars

Fra : Is

Dato : 28-05-06 10:43

<L> skrev i en meddelelse

> "Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote in message
>
> Jeg vil da gerne gøre et forsøg! kan jeg bede dig uploade det i dk.binaer?
> (hvis det ikke fylder for meget)
> på forhånd tak

Jeg synes ikke jeg kan "pille" den ud af den samlede helhed - og så fylder
den 104 mb (i zip fil) - så skal vi se tiden an, om du finder ud af noget -
eller skal vi prøve ?

Erik Isager

Fra : njesp

Dato : 28-05-06 11:02

L wrote:
> "Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote in message
>
> Jeg vil da gerne gøre et forsøg! kan jeg bede dig uploade det i dk.binaer?
> [...]
Jeg har EOS Solutions fra Canon (kommer sammen med EOS 350D) som ISO
fil, og jeg kan give dig enten det hele eller udvalgte dele. Jeg selv
har aldrig kunnet finde ud af, hvordan Canons programmer hænger sammen,
så det nemmeste er vel det hele. Har du et sted, hvor jeg kan smide 500 MB?

Jeg foretrækker klart selv en kortlæser sammen med Uploader Pro fra
Breeze Systems, men det er ligesom en anden diskussion.

Niels

Fra : njesp

Dato : 28-05-06 11:23

njesp wrote:

> [...]
>
> Jeg foretrækker klart selv en kortlæser sammen med Uploader Pro fra
> Breeze Systems, men det er ligesom en anden diskussion.

Ja, nu har jeg også brændt en cd og puttet den i en kuvert. Fortæl, hvor
den skal sendes hen.

Niels

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-05-06 12:21

"njesp" <niels@jespersen.biz> skrev i en meddelelse
> njesp wrote:
> Ja, nu har jeg også brændt en cd og puttet den i en kuvert. Fortæl, hvor
> den skal sendes hen.

Jeg går ud fra, at I har klaret det, ellers laver jeg da gerne en CD til
dig. Mail mig hvis det er (ret adressen).

~Frank

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 17:50

"njesp" <niels@jespersen.biz> wrote in message

> Ja, nu har jeg også brændt en cd og puttet den i en kuvert. Fortæl, hvor
> den skal sendes hen.

Mange tak for det.. har sendt dig en mail.
Mange tak for jeres hjælp alle sammen.
vh Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-06 18:47

In news:447828cd$0$60778$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
L <L> wrote:

> Jeg er kun intereseret i programmet til at overføre
> billeder fra kamaraet til computeren og ikke zoomex ol...

Benyt dig af situationen til at lære at bruge en kortlæser. Det er du
allerbedst tjent med.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Is

Dato : 27-05-06 22:03

> Benyt dig af situationen til at lære at bruge en kortlæser. Det er du
> allerbedst tjent med.

Hvorfor foretrækker du kortlæser ?
kan man ikke komme til at beskadige "benene" til kortet ?

Erik Isager

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-06 22:23

In news:4478be97$0$15793$14726298@news.sunsite.dk,
Is <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote:

> Hvorfor foretrækker du kortlæser ?

Hurtigere. Mere fleksibelt.

> kan man ikke komme til at beskadige "benene" til kortet ?

Muligvis. Jeg har aldrig selv oplevet det, og har aldrig hørt om andre, der
skulle have oplevet det. Faktisk er min eneste dårlige erfaring med
overførsel af billeder fra dengang, hvor jeg bukkede et ben med et USB-kabel
på mit gamle Nikon Coolpix 5700. Det kostede tre uger på værksted. Det var
aldrig sket med en kortlæser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Is

Dato : 27-05-06 22:30

> [...]
USB-kabel
> på mit gamle Nikon Coolpix 5700. Det kostede tre uger på værksted. Det var

OK ! tak for svar

Erik Isager

Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-06 23:14

> Hvorfor foretrækker du kortlæser ?
> kan man ikke komme til at beskadige "benene" til kortet ?

Jeg foretrækker også kortlæser, det går også hurtigere!

Nej, du kan ikke beskadige benene i kortet, det har ingen ben! - Til gengæld
kan du komme til at bøje benene på på kortlæseren, men det er usandsynligt
da stikkene i kortlæserne er "idiot-sikrede", du kan altså kun indsætte
kortet på korrekt vis...
Hvis du køber en kortlæser, så køb en USB2 en af slagsen.

Brian

Fra : Is

Dato : 27-05-06 23:31

> [...]
> kortet på korrekt vis...
> Hvis du køber en kortlæser, så køb en USB2 en af slagsen.

jeg har en kortlæser - og det er ikke benene i den jeg er bange for !! det
er kameraets ben jeg er bange for !!

Erik Isager