Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sensorrens til Canon 20D, er dette korrekt~
Fra : Brian Østergård

Dato : 26-05-06 17:41

Hej

Måske denne skulle være i dk.fritid.foto.indkoeb, er dette filfældet så vil
jeg gerne starte med at undskylde til Niels Riis Ebbesen.

Mit Canon 20D er efterhånden blevet så beskidt på sensoren at jeg kan se
pletter ved lille blændeåbning.
Jeg har forsøgt at puste støvet væk men det sidder for fast til at jeg kan
få det hele væk så jeg har besluttet at købe et "wipe" kit.

Inden jeg bestiller vil jeg gerne have bekræftet om nedenstående er det
rigtige til en Canon 20D ?

SW1 - SensorWand, 14mm for cleaning digital ca
PSI-3-F Eclipse Cleaning System Solution
PSI-1 PEC-PAD Lint Free Wipes 4"x4" 100per/Pkg

Det er hos Micro-Tools Europa, det er vel stedet at købe sådan noget ?

På forhånd tak.

Brian :ø)

Fra : aon

Dato : 26-05-06 17:52

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> PSI-1 PEC-PAD Lint Free Wipes 4"x4" 100per/Pkg
>
> Det er hos Micro-Tools Europa, det er vel stedet at købe sådan noget ?

Jep jeg har bestilt samme sted og det fungere fint !

fortsat god weekend
aon

Fra : Brian Østergård

Dato : 26-05-06 18:01

"aon" <oz3aap@lite.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jep jeg har bestilt samme sted og det fungere fint !
>
> fortsat god weekend
> aon

Super Tak for hjælpen.

Brian :ø)