Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 350D vs Nikon D50
Fra : Malene Hald

Dato : 25-05-06 17:53

´Kan man sammenligne disse to kameraer? Såvidt jeg kan se, er der ca. 1000
kr forskel på disse to i prisen - nogen der kan anbefale det ene frem for
det andet?

Eller har noget andet forslag i samme prisleje? Jeg er kun hobbyfotograf
(med streg under hobby:)

Malene

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Malene Hald

Dato : 25-05-06 17:55

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det andet?
>
> Eller har noget andet forslag i samme prisleje? Jeg er kun hobbyfotograf

Jeg undskylder for dobbeltpostningen - og skynder mig samtidig over til
foto.indkoeb gruppen....

Malene

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-05-06 19:00

Malene Hald skrev:

>Jeg undskylder for dobbeltpostningen

Lad være med at bruge programmet (= spamfighter), der spammer
indlæg i nyhedsgrupperne.

Det er det, der er skyld i dobbelpostningerne.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Malene Hald

Dato : 25-05-06 17:55