Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
opløsning
Fra : Hm

Dato : 21-05-06 20:12

Hej
jeg havde tidligere et nemt program til hurtigt at ændre format/opløsning på
mine billeder hvis de f.eks. skulle sendes i en e-mail, det hed Greenstreet
el. lign. og lå på en cd fra Computer for alle, Skulle der være en der har
dette program det var et gratis program.

hilsen
Hanne

Fra : Is

Dato : 21-05-06 20:23

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> el. lign. og lå på en cd fra Computer for alle, Skulle der være en der har
> dette program det var et gratis program.

Ved du fra hvornår ca. ?? - jeg har de fleste CD'er derfra.

Erik Isager

Fra : Hm

Dato : 21-05-06 20:33

Hej Erik
ja, det tror jeg faktisk jeg godt kan finde ud af, da jeg har en kopi af
programmet på en gammel pcér men jeg kan ikke få det til at virke når jeg
tager en kopi, jeg kommer tilbage til dig når jeg er nærmere tidspunktet,
jeg ville blive så glad hvis du kunne hjælpe, kan jeg maile til dig privat
eller skal jeg skrive her

hilsen
Hanne

Fra : Is

Dato : 21-05-06 21:06

> [...]
> jeg ville blive så glad hvis du kunne hjælpe, kan jeg maile til dig privat

Bare skriv til mig privat, hvis du ikke vil ha din adr ud her !

Erik Isager

Fra : Kim S

Dato : 21-05-06 22:16

> [...]
> Greenstreet el. lign. og lå på en cd fra Computer for alle, Skulle der
> være en der har dette program det var et gratis program.

Microsoft har et tilsvarende prg. som kan resize med højreklik:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/ImageResizerPowertoySetup.exe

Mvh, Kim