Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto på nettet
Fra : Jette

Dato : 20-05-06 11:59

Hej
Jeg ved, at man kan have et "album" på nettet. Altså hvor man kan lægge sine
billeder og via en kode kan ens familie og venner gå ind og se på dem.
Hvordan kommer jeg igang med at lave det?
Er det gratis?
Skal alle billeder laves mindre, således at de kun fylder f.eks. under vist
antal kb?

Håber at nogen vil fortælle mig lidt om fremgangsmåden.
Hilsen Jette

Fra : Årslev

Dato : 20-05-06 12:06

"Jette" <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vist antal kb?
>
> Håber at nogen vil fortælle mig lidt om fremgangsmåden.

Opret en side til dine album via den gratis service på fotopic.net
Dér kan du oprette og designe dit eget fotoalbum og få lagt det hele på
nettet så folk kan se dine mesterværk.
Det er ret let at gå til, så jeg vil anbefale dig at gå ind og kigge lidt på
siden.
Jeg har selv et album oprettet via fotopic på http://rasmus.fotopic.net

Fra : Michael Mose

Dato : 20-05-06 12:20

--
Du kan prøve på megapixel.dk Det er dog ikke gratis, men kr. 45,
00 for 400MB / ½ år er overkommeligt. Der er mulighed for at

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-05-06 12:41

On Sat, 20 May 2006 12:59:24 +0200, "Jette"
<jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:

> [...]
>antal kb?
>
>Håber at nogen vil fortælle mig lidt om fremgangsmåden.

Der er rigtig mange muligheder både gratis samt betalings services.

Jeg har lavet en lille liste med en del af de mest populære her:

http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=163130

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.