Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gode råd om køb af Canon
Fra : Kim

Dato : 20-05-06 09:51

Jeg har fået den svære opgave at indkøbe et Canon kamera som bryllupsgave.

Det eneste jeg ved er at det skal være Canon og det max må koste 4.100,-.

Hvad vil I anbefale udfra et af følgende kriterier

1. lommekamera der bare skyder..
2. bedste kvalitet billeder

Kim

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-05-06 10:16

Kim wrote:

> Jeg har fået den svære opgave at indkøbe et Canon kamera som bryllupsgave.
>
> Det eneste jeg ved er at det skal være Canon og det max må koste 4.100,-.

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-05-06 10:19

Kim wrote:
> Hvad vil I anbefale udfra et af følgende kriterier

Det ved de garanteret i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor
"hvad-skal-jeg-købe-spørgsmål" hører hjemme

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Kim

Dato : 20-05-06 11:00

"Kim" <kimsoeby@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det eneste jeg ved er at det skal være Canon og det max må koste 4.100,-.
>
> Hvad vil I anbefale udfra et af følgende kriterier

OK, tak for hjælpen.