Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Crack til Ixus55
Fra : Filip

Dato : 19-05-06 19:13

Hej

Jeg vil spørge om der findes nogle crack programmer til Canon IXUS 55 som
gør at man selv kan bestemme lukketiderne. Det er der nemlig ikke mulighed
for at gøre manuelt - det virker kun som brugervenlige programmer, men sig
endelig til hvis I har hørt om noget der kan crackes på kameraet.

Filip

Fra : Brian Lund

Dato : 20-05-06 03:59

> [...]
> for at gøre manuelt - det virker kun som brugervenlige programmer, men sig
> endelig til hvis I har hørt om noget der kan crackes på kameraet.

Crack programmer? - Jeg går ud fra at du mener en anden firmware til
kameraet...

Og nej, det findes der nok ikke, jeg har ihvertfald aldrig hørt om det...
Faktisk er EOS 300D det eneste kamera jeg kender til hvor der findes "pirat"
firmware!

Men hvorfor har du købt et Ixus hvis du gerne vil have manuelle funktioner?
;)

Brian

Fra : Filip

Dato : 20-05-06 07:43

> Men hvorfor har du købt et Ixus hvis du gerne vil have manuelle
> funktioner?

Når man køber kamera må man af og til gå på kompromi (Pris/kvalitet
størrelse/funktionalitet mm.), og det var altså mit kompromi, men hvis der
nu alligevel fantes et nyt firmware, så ville det jo være det perfekte
kamera for mig.

Filip