Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
album
Fra : Jørgen

Dato : 18-05-06 08:03

Hej
Findes der et tilsvarene program som JaIbum, men hvor man kan skrive
noget tekst til hver billede ?

Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-05-06 08:47

Jørgen skrev i 446c1c28$0$922$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:
> Hej
> Findes der et tilsvarene program som JaIbum, men hvor man kan skrive
> noget tekst til hver billede ?

Det kan du da også i jAlbum!

http://jan.boegh.net/Album/AdHoc/slides/_DSC0060-2.html

Prøv at leg lidt med de forskellige 'skins', der findes. Der er forskel i
måden de viser teksten på.

Hvis man ikke har noget imod at leget lidt med html-koder, kan de også
benyttes i teksten:
http://jan.boegh.net/Album/Milen/slides/2006.05.14-12.54.42.html

Her er teksten 'Klonet udgave' gjort til en overskrift ( </h3> )

Og i øvrigt er det ganske let at tilpasse layoutet, hvis man har mod på den
slags.

mvh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jørgen

Dato : 18-05-06 09:54

Tak for hjælpen

forsat god dag

Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 18-05-06 21:27

> Det kan du da også i jAlbum!
>
> http://jan.boegh.net/Album/AdHoc/slides/_DSC0060-2.html
>
> Prøv at leg lidt med de forskellige 'skins', der findes. Der er forskel i
> måden de viser teksten på.

Hvilken af dem har du valgt her

Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-05-06 09:37

Jørgen skrev i 446cd88d$0$946$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:

> Hvilken af dem har du valgt her

pBase i variationen Blackstandard.css.

Du er opmærksom på at du laver kommentaren ved at klikke på billedet under
fanen 'Rediger' i jAlbum.

Det har irriteret mig, at jeg tilsyneladende ikke kunne lave 'Ny linie' i
jAlbums tekstfelt - indtil jeg fik ideen at prøve med </p>, der som bekendt
er html-koden for nyt afsnit. Det virkede Ligesom andre html-tags kan bruges
til at pifte teksten op med.

mvh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jørgen

Dato : 19-05-06 10:21

> [...]
> jAlbums tekstfelt - indtil jeg fik ideen at prøve med </p>, der som
> bekendt er html-koden for nyt afsnit. Det virkede Ligesom andre html-tags

Tak for hjælpen,

ps. nogen af mine 'skins' Blokere Explorer, (sikkerheds blokeren)

Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-05-06 13:54

Jørgen skrev i 446d8df4$0$925$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:

> [...]

Den virker også, men jeg savnede mest 'Nyt afsnit'

> ps. nogen af mine 'skins' Blokere Explorer, (sikkerheds blokeren)

Det har jeg aldrig været ude for. Jeg mener at der på jAlbums hvjemmeside er
et forum eller bnoget lign., hvor man kan stille den slags spørgsmål.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm