Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedbehandling - lasermus eller digitize~
Fra : Gearløs

Dato : 16-05-06 08:44

Hej gruppe

Jeg skal have fat i et bedre redskab end en trad. mus til billedbehandling,
bla. fritskrabning og -markering.
Kan en god lasermus klare opgaven, hvis man ikke er så sikker på hånden,
eller skal jeg have fat i en digitizer?

På forhånd tak!
-Mathias

Fra : ai

Dato : 16-05-06 09:16

se mit indlæg under dk.edb.hardware
/ain

Fra : Brian Lund

Dato : 16-05-06 16:02

> [...]
billedbehandling,
> bla. fritskrabning og -markering.
> Kan en god lasermus klare opgaven, hvis man ikke er så sikker på hånden,

Det er ligegyldigt om det er en laser eller almindelig optisk mus, så længe
den er af god kvalitet...
Jeg kunne forestille mig en god digitizer er bedre under alle
omstændigheder!

Brian