Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"recovery" og at PC'en opfatter kamaraet s~
Fra : Erik Nielsen

Dato : 15-05-06 17:05

Hej
Nu er den gal igen, jeg kan ikke få fat i billederne.
Det skete også for et år siden (med et andet SD-kort).
Jeg har et Canon Ixus 50 der tilsluttes et af PC'ens USB-stik og stifinder og alle
de andre programmer jeg kender, inklusiv kamaraet selv siger, at der er en fejl på
kortet eller der ikke er nogen billeder
Nu har jeg fundet programmet "PC inspector Smart Recovery" der skulle kunne redde
mig; men kun hvis PC'en opfatter kamaraet som et drev.
Hvordan får jeg min dumme PC til at opfatte kamaraet som et drev, sådan et med et
bogstav ???

--
Erik Nielsen

Fra : E.M.

Dato : 15-05-06 17:11

> Hvordan får jeg min dumme PC til at opfatte kamaraet som et drev, sådan et
> med et bogstav ???

Det tror jeg ikke du kan, køb en kortlæser de koster ikke ret meget.

Mvh. E.M.

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-05-06 18:12

Erik Nielsen skrev:
> [...]
> mig; men kun hvis PC'en opfatter kamaraet som et drev.
> Hvordan får jeg min dumme PC til at opfatte kamaraet som et drev, sådan et med et

Prøv først en anden usb-indgang. Det kan drille

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design April. 2006

Fra : Martin

Dato : 05-10-06 20:26

"Erik Nielsen" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> wrote in message
> [...]
> kunne redde mig; men kun hvis PC'en opfatter kamaraet som et drev.
> Hvordan får jeg min dumme PC til at opfatte kamaraet som et drev, sådan et

Højreklik på My Computer>Manage>Disk Management. Markér partitionen og vælg
"Change drive letter and paths"

Mvh Martin

Fra : HCS [4000]

Dato : 05-10-06 21:05

Den bedste måde er at bruge en kortlæser. (Ikke kabel til kamera). Så vil
kortlæseren optræde som et drev på PCen.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk