Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede fra Mobil til Computer
Fra : Steen

Dato : 14-05-06 13:40

Er der ender kan hjæpe med info

Hvordan får en god ven af mig billeder fra Mobil til Computer.

Han har

Samsung SGH-Z140
Kabel
Software

manualen oplyser kun hvordan man tager et billdede

På forhånd tak

---
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 16:07

On Sun, 14 May 2006 14:40:06 +0200, Steen <Do_notUse@myTrashmail.com>
wrote:

>manualen oplyser kun hvordan man tager et billdede

Sikkert fordi dem der har lavet telefonen udmærket ved, at billederne
gør sig bedst på telefonen hvor man knapt kan se dem, og ikke gør sig
på en pc-skærm.

Men hvis kablet ikke virker, kan du bruge IR, Bluetooth, eller måske
sende det som E-mail?

/Alex

Fra : sigurno

Dato : 14-05-06 16:21

> [...]
> på en pc-skærm.
>
> Men hvis kablet ikke virker, kan du bruge IR, Bluetooth, eller måske

Jeg har en LG telefon hos 3. Der er et kabel som skal sidde:fra
telefon-computer. Der skal køres en softvare ind. Åbn din softvare sæt
telefonen til kablet (min telefon tænder selv)et sted i softvaren foroven er
der to punkter -opret forbindelse-afbryd forbindelse. I den softvare kan man
som i stifinder, se hele telefonindholdet og computer indholdet, så er det
bare træk og slip.

Mvh.

Sigurno

Fra : Steen

Dato : 14-05-06 18:24

Tak Sigurno

Den information vill jeg gvie videre

---
Steen

Fra : Pico

Dato : 14-05-06 20:33

sigurno wrote:
> [...]
> den softvare kan man som i stifinder, se hele telefonindholdet og
> computer indholdet, så er det bare træk og slip.

Jeg har en SonyEricsson K7560i og der fulgte et USB kabel og en Cd med
drivere. Driverne skulle installeres før Pc'en kunne se telefonen, men
så virker det også som et memorystik eller tilsvarende. Jeg kan se det
hele på telefonen og bruge den ligesom en harddisk.
Pico

Fra : Steen

Dato : 15-05-06 15:58

Tusinde tak Pico

Jeg sendte dit samt de andre gode råd til min gode ven. Of han
besluttede at købe et Digitalt Camera da han så hvad der kom, ud af
telefonen.

---
Steen

Fra : AS

Dato : 19-05-06 07:54

"Steen" <Do_notUse@myTrashmail.com> wrote in message
> han
> besluttede at købe et Digitalt Camera da han så hvad der kom, ud af
> telefonen.

Præcis. Telefon er til samtaler. Til foto skal bruges fotokamera (heller
ikke videokamera).

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 14-05-06 17:27

wrote:

>Er der ender kan hjæpe med info
>
>Hvordan får en god ven af mig billeder fra Mobil til Computer.
>
>--------
Ja jeg plejer da bare at sende det som MMS til min eller andres
e-mailadresser. Men tlf. skal være sat op til det.
Mogens

Fra : Steen

Dato : 14-05-06 18:25

Tak till alle