Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Store SD-kort
Fra : Kim

Dato : 12-05-06 21:19

Jeg har fået et problem med Secure Digital kort til
mit digitalkamera.
Har købt et 2GB SD-kort, men hverken min Asus Pundit-R,
min bærbare med indb. kortlæser eller min anden computer
med extern kortlæser vil håndtere kortet, et Sandisk Ultra II.
Asus si'r at der er en begrænsning på 1GB på Pundit'en.
Min Ipaq 2210 PC kan godt håndtere kortet, men overførsels-
hastigheden lader en del tilbage at ønske og kameraet vil osse
godt, men det kunne være rart at kunne håndtere det direkte
i computeren
Kan der fås kortlæsere m. USB2 der kan håndtere store
SD- og CF-kort ?
Har forsøgt i dk.edb.hardware.drev men der ar ikke den store
respons (=0), så jeg regner med at folk med store SD-kort
sidder i denne grp...

Mvh, Kim

Fra : HKJ

Dato : 12-05-06 21:27

Kim wrote:
> Kan der fås kortlæsere m. USB2 der kan håndtere store
> SD- og CF-kort ?

Måske kan denn artikel hjælpe dig:
http://www.luminous-landscape.com/reviews/accessories/4gb-sd.shtml

Fra : Kim

Dato : 12-05-06 23:13

"HKJ" <henrik.k.jensen@miscel.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kan denn artikel hjælpe dig:
> http://www.luminous-landscape.com/reviews/accessories/4gb-sd.shtml

Jo, jeg lærte at man er nødt til at teste kortlæseren i butikken
Tak for linket.

Mvh, Kim