Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD kort?
Fra : Malene Hald

Dato : 10-05-06 13:46

Jeg skal købe et hukommelseskort til mit Canon kamera, A85. Nu er jeg ikke
så klog på hukommelseskort... hvis det bare hedder SD, er det så fint nok?
Findes der "kopi" varer inden for hukommelseskort som man skal holde sig
fra? Nu har jeg ox funde dette:

Ville det være fint nok?

Mvh Malene

Fra : Kim

Dato : 10-05-06 16:30

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der "kopi" varer inden for hukommelseskort som man skal holde sig

Ja, det ville være fint. SD er et standardkort.
Prøv at se om ikke der er en butik i nærheden hvor du kan hente
kortet. Så sparer du porto, hvilket er procentvis en stor post
når kortet kun koster et par hundrede.
F. eks:

Mvh, Kim

Fra : Esben

Dato : 11-05-06 00:49

> [...]
> Findes der "kopi" varer inden for hukommelseskort som man skal holde sig

Nej, Canon Powershot A85 bruger CF (Compact Flash) kort. SD-kort kan ikke
bruges, da både størrelse og stik er anderledes..
Kingston er som regel et udmærket valg, fx kan du bruge:

Esben

Fra : Malene Hald

Dato : 11-05-06 06:15

> [...]
> Findes der "kopi" varer inden for hukommelseskort som man skal holde sig

Tak for hælpen begge to:)

Malene

Fra : Malene Hald

Dato : 11-05-06 06:15

> [...]
> Findes der "kopi" varer inden for hukommelseskort som man skal holde sig

Tak for hælpen begge to:)

Malene