Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder er da gratis!
Fra : Jørgen

Dato : 10-05-06 07:15

BILLEDER ER DA GRATIS !
Nystartet billedarkiv tilbyder gratis billeder til oplysningsarbejde
og private formål.
http://www.foto-arkiv.dk/

Fra : FM

Dato : 10-05-06 14:05

Billeder ejes af den eller de personer som har taget billedet, så med
mindre at de forærer deres billeder væk så er de IKKE gratis.

/Flemming

http://www.hurtigportal.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-05-06 15:30

FM wrote:

> Billeder ejes af den eller de personer som har taget billedet, så med
> mindre at de forærer deres billeder væk så er de IKKE gratis.

Det gør de heller ikke, de tillader fri brug af billederne i forbindelse
med private og 100% ukommercielle formål, og det er endda med med en
række meget uklare forbehold.

Deres betingelser er meget sværre at forholde sig til, og de vil givetvis
få en hel del sager, hvor brugere har overfortolket vilkårne, og har
anvendt billederne på en måde og til formål, som der iflg. sitets vilkår
skal betales for...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-05-06 15:38

Jørgen wrote:

> Nystartet billedarkiv ...cut...

Hmm... sitet har eksisteret i mere end et år, og jeg erindrer, at der
tidligere er postet et opslag i denne gruppe, der annonceret for det...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen