Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mark S. Johnson
Fra : Skeptikeren

Dato : 09-05-06 17:03

Er der nogen der kender Mark S. Johnson på
http://www.msjphotography.com/

Jeg har bestilt og betalt via Paypal for "The Photographer's Photoshop
CS2 Companion" men har efterfølgende intet hørt om forsendelse elelr
levering.
Forsøg på kontakt til hans email mark@msjphotography.com medfører en
returneret email.

Svindel eller blot midlertidig fejl???
have a nice day
--- sk ---

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 09-05-06 17:17

Skeptikeren skrev i Message-ID:
<21f162ttlgrt5jrip7681pv4ljn29qaolo@4ax.com>:

> Svindel eller blot midlertidig fejl???

Jeg kunne ikke forestille mig det er svindel - han står for alle PS
tutorials på radiantvista.com - måske har han en alternativ mailadresse
der?

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>

Fra : Esben

Dato : 09-05-06 19:44

"Skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har bestilt og betalt via Paypal for "The Photographer's Photoshop
> CS2 Companion" men har efterfølgende intet hørt om forsendelse elelr

Jeg gætter på at det er en fejl - han laver næppe alle de tutorials for at
svindle på den måde.
Står der nogen årsag i den returnerede mail?

Prøv evt. at skrive til en af radiantvista.com adresserne, hvis det ikke vil
spille.

--
Esben

Fra : Skeptikeren

Dato : 10-05-06 21:54

On Tue, 09 May 2006 18:03:21 +0200, Skeptikeren
<skeptikeren@privat.dk> wrote:

>Er der nogen der kender Mark S. Johnson på
>http://www.msjphotography.com/

Hej igen

Jeg skrev til Matthew Gibson på Radiant Vista. Han viderebefordrede
min mail til Mark, som derefter skrev:

Thanks so much for purchasing my eBook. I appreciate it.

Below are instructions for downloading the eBook...

Visit a web site called http://www.dropload.com. I'm presently
posting
the eBook there as a Zip file. You'll need either WinZip or Stuff-It
open the file. Once the file is successfully uploaded to Dropload's
server, you'll receive an email letting you know that it's there. The
file will reside on the Dropload site for 7 days, and only you can
access it using your email address. The Dropload site will require
that
you create a log in, but there are no catches to the download process.
Please let me know if you have any difficulties with the process.

Thanks!

Mark

MEN! Hele systemet med "Dropload" burde jeg jo have fået besked om
senest når Paypal får sin signatur, og ikke efter forgæves
kontaktforsøg over 14 daqe.

Og i øvrigt; efter et kort gennemsyn syntes "Photographers Photoshop
CS2 Companion at være en udmærket investering for mig.

have a nice day
--- sk ---

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-05-06 21:54

"Skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> wrote in message
> Jeg har bestilt og betalt via Paypal for "The Photographer's Photoshop
> CS2 Companion" men har efterfølgende intet hørt om forsendelse elelr
> levering.

Er du sikker på at du har opgivet din korrekte email adresse? Tænkte på om
du har lavet en typo evt.

--
Venligst,
Thomas Schreiber