Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70
Fra : carsten

Dato : 03-05-06 19:09

Er blevet tilbudt et Nikon D70 til 5000 kr.
Kan ikke rigtigt finde ud af om det er billigt. Er det det?
Det skulle virke 100 % incl 2 objektiver

--
Se min hjemmeside: www.supertipsligaen.dk
En tipsliga med divisioner, hvor der kæmpes om point.

Fra : Årslev

Dato : 03-05-06 19:54

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Er blevet tilbudt et Nikon D70 til 5000 kr.
> Kan ikke rigtigt finde ud af om det er billigt. Er det det?
> Det skulle virke 100 % incl 2 objektiver

Hvilke to objektiver? Hvis det er to styks VR-objektiver, så er det et ret
godt tilbud....
Spøg til side. Det afhænger af de to objektiver, men hvis de begge er Nikon
af nyere dato og ikke i plastic, så er det et ok tilbud.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-05-06 08:00

Årslev wrote:

> så er det et ret
> godt tilbud....

> så er det et ok tilbud.

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : henningn@gmail.com

Dato : 04-05-06 07:36

Hej,

Jeg har købt et D70 med to nokkor 18-55 og 55-300 plau 1 gb kort og
taske + filter linser for 6600.- Det synes jeg selv var billigt

Og det er et rigtig godt kamera, jeg er sikker på du bliver godt
tilfreds med det

mvh
Henning

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-05-06 08:01

Fra : henningn@gmail.com

Dato : 04-05-06 07:36

Hej,

Jeg har købt et D70 med to nikkor 18-55 og 55-300 plau 1 gb kort og

Fra : henningn@gmail.com

Dato : 04-05-06 07:36

Hej,

Jeg har købt et D70 med to nikkor 18-55 og 55-300 plus 1 gb kort og

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 04-05-06 07:53

Hej Carsten

Hvis de medfølgende objektiver er kit. obj. vil du nok stå dig bedre ved at
købe et D 70 hus alene. P,t, i dba. til ca. 4.ooo-45oo kr og så købe et
brugt obj. dertil.
Endelig skulle du måske kigge på D70s som på flere pkt. adskiller sig fra
D70. Her kan du få et D70s. hus til ca. 5000-kr i dba.
venlig hilsen
Flemming Aagaard

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-05-06 08:01

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-05-06 07:59

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-06 08:25

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i

Mon ikke en enkelt henvisning i en tråd er tilstrækkeligt?
4 stk. er vist lige i overkanten, og grænser mod støj.

/Alex

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-05-06 08:38

Alex Linaa wrote:

> Mon ikke en enkelt henvisning i en tråd er tilstrækkeligt?
> 4 stk. er vist lige i overkanten, og grænser mod støj.

Alle 4 skribenter mener tilsyneladne, at de er on-topic, og hvis jeg kun
vejledte til et indlæg, så kunne de øvrige forblive i den vildfarelse, at
de roligt kan forsætte tråden, så derfor er det jo nødvendigt, at gøre
dem allesammen opmærksom på, at de er off-topic...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-06 09:20

> [...]
> de roligt kan forsætte tråden, så derfor er det jo nødvendigt, at gøre dem
> allesammen opmærksom på, at de er off-topic...

Mon ikke de er i stand til at læse indenad, og fange sammenhængen når der er
henvist fra der første indlæg? Det tror jeg faktisk. Og nu er vi OT, så jeg
futter til news:dk.admin.netikette

/Alex