Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D 50 eller 350d?
Fra : Kasper L

Dato : 02-05-06 18:16

Hej derude :)

Jeg har lige haft konfirmation og skal så til at have mig et godt kamera.
Jeg har allerhøjst 8000 at gøre godt med. Jeg har fået tre tilbud:

Canon EOS 350D m/ to objektiver - 7999,-
Nikon D50 m/ to objektiver - 6499,-
Olympus E-500 m/ to objektiver - 6499,-

Jeg er selv lidt lun på nikon'et, og jeg synes heller ikke man holder særlig
godt på eos'et, men spørgsmålet er så hvor jeg får den bedste handel?

På forhånd tak for hjælpen og ha' en god dag :)

Mvh
Kasper Lüchau

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-06 18:32

Kasper L wrote:
> På forhånd tak for hjælpen og ha' en god dag :)
> Kasper Lüchau

"Hvad skal jeg købe" spørgsmål hører til i
news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor lignende spørgsmål stilles
jævnligt.

Jan

Fra : Kasper L

Dato : 02-05-06 19:08

> "Hvad skal jeg købe" spørgsmål hører til i
> news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor lignende spørgsmål stilles
> jævnligt.
>
> Jan

Okay, det må i meget undkylde :( jeg må huske det til en anden gang, tak for
tippet :)

Mvh
Kasper