Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mikroskop - usb?
Fra : Steffen

Dato : 26-04-06 19:01

Et mikroskop, der hedder "Bresser Biolux NG", kan via usb tilsluttes
computeren. Måske nogen i gruppen ved, om man kan se videosekvenser på
skærmen af f.eks. encellede dyrs bevægelser, eller om det kun er
stillbilleder, man kan se.
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Jacob

Dato : 26-04-06 19:53

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren. Måske nogen i gruppen ved, om man kan se videosekvenser på
> skærmen af f.eks. encellede dyrs bevægelser, eller om det kun er

Hvis det er den samme son intel solgte med sit navn på så kan man se video
direkte. hvordan skulle man ellers stille skarpt eller finde sit mål ?

Jacob

Fra : Steffen

Dato : 26-04-06 20:43

Tak.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-04-06 08:01

Steffen skrev i XzO3g.80723$ht1.67936@fe71.usenetserver.com dette:
> [...]
> computeren. Måske nogen i gruppen ved, om man kan se videosekvenser på
> skærmen af f.eks. encellede dyrs bevægelser, eller om det kun er

Hvis du kommer i nærheden af et, kunne du så ikke prøve at offentliggøre
nogle billeder. Jeg synes det er meget interessant at se, hvor meget man kan
opnå for de meget få penge, der er tale om her.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm |