Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad hedder programmet? Nogen kender den.
Fra : Hoovy

Dato : 23-04-06 11:49

Er der nogen der ved hvad den her program hedder. Mange tak på forhånd.

/Hoovy

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 23-04-06 11:52

"Hoovy" <vufamily@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad den her program hedder. Mange tak på forhånd.
>
> /Hoovy

A Hva???

Per

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-04-06 13:44

> Er der nogen der ved hvad den her program hedder.

Ja.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 23-04-06 13:46

On Sun, 23 Apr 2006 12:48:58 +0200, "Hoovy" <vufamily@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen der ved hvad den her program hedder. Mange tak på forhånd.

Ifølge din header hedder den Microsoft Outlook Express.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-04-06 15:27

"Hoovy"
> Er der nogen der ved hvad den her program hedder. Mange tak på forhånd.
>
> /Hoovy

"12 steps" må være det du søger, kender mange der har været
glade for det - jeg ser dem ikke mere, men de har det vidst
helt fint. -max-

Fra :    ab©

Dato : 23-04-06 15:44

"Hoovy" <vufamily@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvad den her program hedder. Mange tak på forhånd.

Prøv program-1 (jeg har selv brugt den i flere år).

ab©

--
- der er noget ved alting, men det er ikke alt, der er noget ved (-c:)