Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 17-55mm F2.8 USM IS
Fra : "> Allan

Dato : 14-04-06 09:41

Nogle der har proevet subject - evt. link til tests er meget velkomne.
Hvad er prisen og hvor kan en saadan koebes?

Mvh
Allan

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-04-06 10:55

"> Allan <" <jawa350@___hDELotmailETE.com> wrote in message
> Nogle der har proevet subject - evt. link til tests er meget velkomne.
> Hvad er prisen og hvor kan en saadan koebes?

Spørgsmålet hører hjemme i dk.fritid.foto.indkoeb

Den koster omkring 8-9k kr og burde kunne leveres fra maj måned

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : bo

Dato : 14-04-06 17:09

On Fri, 14 Apr 2006 11:55:07 +0200, "Mogens Hansen"
<mogens_h@dk-online.dk> wrote:

>"> Allan <" <jawa350@___hDELotmailETE.com> wrote in message
>
>Spørgsmålet hører hjemme i dk.fritid.foto.indkoeb
Halvdelen gør, resten her.

Fra : "> Allan

Dato : 16-04-06 08:16

> Halvdelen gør, resten her.

okay, jeg undskylder saaledes mit forrige indlaeg og vaelger at reformulere
til - .

Er der nogle der har proevet subject - evt. link til tests er meget
velkomne.
(Saa at prisen kommer til at ligge omkring 1200 USD)

Mvh
Allan

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-04-06 11:29

"> Allan <" <jawa350@___hDELotmailETE.com> skrev i melding

> [...]
> velkomne.
> (Saa at prisen kommer til at ligge omkring 1200 USD)

http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-S-17-55mm-f-2.8-IS-USM-Lens-Review.aspx
er den ultimate kilden til vann i munnen for Canon elskere :)
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no