Foto
IBM760 5420
Teil 3020
USB on-the-go og Canon Ixus?
Fra : LarsJ

Dato : 10-04-06 18:57

Overvejer stærkt at købe en 4 GB MP3-afspiller (1.200 kr. - Aldi fra på
onsdag) med USB on-the-go, og det ville være smart, hvis den kunne
dublere som backup på kameraet på ferie.

Men jeg har hørt et eller andet sted, at Canons Ixus-kameraer ikke
virker sammen med USB on-the-go. Nogen der kan bekræfte - eller afkræfte
det?

Lars

Fra : Arne J. Nielsen

Dato : 11-04-06 07:28

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer stærkt at købe en 4 GB MP3-afspiller (1.200 kr. - Aldi fra på
> onsdag) med USB on-the-go, og det ville være smart, hvis den kunne dublere
> som backup på kameraet på ferie.

Hej Lars

Hvis du vil gi´ 45 kr. mere plus porto kan du få 36 GB extra, ved at købe en
Vosonic VP-2160 se evt. her:
http://www.foto-fun.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1841 eller andre
alternativer se evt. her:
http://www.tjdata.dk/default.asp?shopkid=610&shopukid=1438&id=56&table=Kat

mvh Arne

Fra : LarsJ

Dato : 11-04-06 08:05

Arne J. Nielsen skrev:

> Hej Lars
>
> Hvis du vil gi´ 45 kr. mere plus porto kan du få 36 GB extra, ved at købe en
> [...]
Hej Arne

Interessante alternativer - dem vil jeg kigge på, selv om Vosonic nok
ikke lige er mig (skal også bruges som MP3-afspiller).

vh
Lars