Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FujiFilm S9500 og Olympus xD H1GB kort
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 08-04-06 20:41

Hey i stuen!

Så vidt jeg kan se, er det kun Olympus der har lavet et H kort.
Kan jeg bruge dette i mit FujiFilm S9500?

Ved du i øvrigt, hvor jeg kan finde div. test om Flash kort?

Hygge
Carsten Pedersen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-04-06 20:56

Carsten Pedersen wrote:

> Så vidt jeg kan se, er det kun Olympus der har lavet et H kort.
> Kan jeg bruge dette i mit FujiFilm S9500?

Du kan både bruge xD-Picture Card, Compact Flach og Microdisk i et
FujiFilm S9500 zoom...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : riddle

Dato : 19-04-06 16:53

On Sat, 08 Apr 2006 21:40:55 +0200, Carsten Pedersen <cpe@ccbrix.dk>
wrote:

> [...]
>Kan jeg bruge dette i mit FujiFilm S9500?
>
>Ved du i øvrigt, hvor jeg kan finde div. test om Flash kort?

Det er så ikke helt rigtigt.
d. 30/3 købte jeg et Fujifilm 512MB H kort
Billede:
http://www.debat-mors.dk/fuji.jpg

Men det skal siges at der ikke stod noget om at det var et H kort da
jeg købte det, det opdagede jeg først da jeg hentede kortet i
butikken.

Dennis.