Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis Back-up til alle ens billeder på ne~
Fra : Per

Dato : 07-04-06 18:46

Hej NG!

Jeg har fået at vide, at dette program skulle være genialt til back-up af
alle ens billeder på nettet.

Er der nogen der har kendskab til omhandlende program og evt. kan sige god
for det?

http://www.carbonite.com/products.aspx

Det skulle ikke være fyldt med alverdens spyware osv.
--
Med venlig hilsen Per!

Fra : E.M.

Dato : 07-04-06 19:22

> [...]
> for det?
>
> http://www.carbonite.com/products.aspx
>
> Det skulle ikke være fyldt med alverdens spyware osv.

Hvor ser du at det skulle være gratis? det koster 29,95 dollar pr. år, det
kan næppe kaldes gratis.

E.M.

Fra : Aksel

Dato : 07-04-06 22:18

> [...]
> for det?
>
> http://www.carbonite.com/products.aspx
>
> Det skulle ikke være fyldt med alverdens spyware osv.

Hvis du vil lave net back-up af dine billeder kan du opette en gmail konto
og sende dem til dig selv, de giver over 2Gb plads.

Hilsen Aksel

Fra : Ms

Dato : 08-04-06 12:31

> Hvis du vil lave net back-up af dine billeder kan du opette en gmail konto
> og sende dem til dig selv, de giver over 2Gb plads.

Så skal man da have nogen stykker...

/Max

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-04-06 16:41

"Ms" <maxses_not_@hotmail.com> wrote in message

> Så skal man da have nogen stykker...
>
> /Max

Tjekkede lige mit billedarkiv...har 13,4 gb liggende, men okay, det er også
fra år 2000 til nu, minus det meste af 2005 (jeg havde ikke et ordentligt
digitalkamera det år...).
Så nej, der er een Gmailkonto ikke nok.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aksel

Dato : 08-04-06 16:44

"Ms" <maxses_not_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så skal man da have nogen stykker...
>
> /Max

Hvid nogen her mangler invitation til gmail skal I bare maile mig.

Hilsen Aksel

(Jeg får mere lagerplads når jeg inviterer

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 08-04-06 16:57

Jeg bruger Nordicbackup.com - rimelige priser og softwaren er nem at
bruge men stadig med masser af avancerede muligheder. Ikke gratis - men
billigt.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk