Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Knipserier
Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-04-06 17:30

På kig hos hostmaster, kan jeg konstatere at een eller anden netop idag
har reserveret domænet "knipserier.dk"

-gad vide hvem det er ?

Måske er det helt O.T. her i gruppen

Bo //

Fra : Leif Langgaard

Dato : 07-04-06 18:11

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
> På kig hos hostmaster, kan jeg konstatere at een eller anden netop idag
> har reserveret domænet "knipserier.dk"
>
> -gad vide hvem det er ?

Aalborg fotoklub hed tidligere "Aalborg Knips", det var tilbage i 1940!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : CanonKnud

Dato : 07-04-06 19:14

[...]
:
: -gad vide hvem det er ?

tag det roligt, du kan stadig få knipserier.eu
mvh Knud

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-04-06 18:05

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
> På kig hos hostmaster, kan jeg konstatere at een eller anden netop idag
> har reserveret domænet "knipserier.dk"
>
> -gad vide hvem det er ?
[klip]

FOTOGRAF LAURITZ står der

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-04-06 18:23

Jørgen Nielsen wrote:
> "Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> [klip]
>
> FOTOGRAF LAURITZ står der

Yep, men da jeg skrev mit indlæg stod er kune "reserveret", og ingen
navne. -så jeg tænkte jo mit

Bo //

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-04-06 14:59

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Yep, men da jeg skrev mit indlæg stod er kune "reserveret", og ingen
> navne. -så jeg tænkte jo mit

Ja..hehe

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-04-06 04:06

"Jørgen Nielsen"

> "Bo Bjerre"

> Ja..hehe
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.

Er i to ikke lidt som et gammelt ægtepar med tøffler og gadespegl..)-max-

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-04-06 19:19

-max- wrote:

> Er i to ikke lidt som et gammelt ægtepar med tøffler og gadespegl..)-max-

Nu ikke spydig
jeg kan godt stadig selv dreje hodet, så gadespejlet er ikke nødvendigt.
Men havde du henvist til "gnavne gamle mænd" havde jeg smilet

Det kom sig af, at jeg sad netop den aften og skæmtede med et par
medknipsere, og blev vi enige om at bestille domænser "knipserier.dk"
med det samme. Overraskelsen var extra stor, da det tilsyneladende samme
eftermiddag var reserveret af en anden.

-så nu kan vi ikke knipse mere...

Bo //

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-04-06 15:11

Fra : F.Larsen

Dato : 09-04-06 22:53

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> wrote in message

> Yep, men da jeg skrev mit indlæg stod er kune "reserveret", og ingen
> navne. -så jeg tænkte jo mit

Så mangler de bare at oprette sub-domainet "talentloese" - så er den hjemme
:=)

--
Flemming