Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Problem med D70
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 06-04-06 21:15

Jeg forstår ikke lige hvad der sker med mit D70. Det har tjent mig fint
et par år, men nu kan jeg simpelthen ikke få belyst billederne korrekt,
og de er heller ikke rigtigt skarpe.

Disse eksempler er taget med et par sekunders mellemrum - hvorfor er de
ikke ens? Gør jeg noget forkert eller er kameraet mon defekt?

http://kaffepunch.dk/d70/

/JD

Fra : Christian Cederberg

Dato : 07-04-06 07:35

On Thu, 06 Apr 2006 22:14:58 +0200, Jimmy Damsgård <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]
>
>Disse eksempler er taget med et par sekunders mellemrum - hvorfor er de
>ikke ens? Gør jeg noget forkert eller er kameraet mon defekt?

Lad mig gætte. Blitzen nåede ikke at lade op.

Christian Cederberg
Besøg min side med damplokomotivfotos http://www.damplokomotiv.dk/
For mig stoppede udviklingen hos DSB 31. maj 1970.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 07-04-06 19:11

Christian Cederberg skrev:

> Lad mig gætte. Blitzen nåede ikke at lade op.

Nej jeg kan jo se den:)

/JD

Fra : nh7h@nighthawks.dk

Dato : 07-04-06 19:53

"Jimmy Damsgård" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse

> Nej jeg kan jo se den:)
>
> /JD

Jeg vil give Christian ret. Er det en extern blitz du bruger? Hvis blitzen
har skudt lys ud så burde de ikke være så mørke. Er det en extern ville jeg
skifte batterierne.

Bo