Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Point and shoot kamera
Fra : Frederik Sunne

Dato : 04-04-06 11:27

Hej,

Jeg skal finde et hæderligt kamera til min mor, som så
absolut skal have et kamera som er så let at betjene som
muligt. Jeg har haft kig på Nikon P1/P2, men er i tvivl om
man betaler en masse for Wifi, som hun jo adlrig kommer til at
bruge. Jeg er ret varm på Nikon fordi det er så let at betjene
selv uden danske menuer.
Er der et andet Nikon alternativ?

Jeg læser at den bruger Secure Digital, er der forskel på de
kort eller kunne jeg nemt bruge:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121441
til det? Det er jo vanvittigt billigt, faktisk så billigt at
aldrig behøver at lære at tømme kameraet, men bare gemme de
gamle kort.

Mvh,

Frederik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-04-06 12:06

Frederik Sunne wrote:
> Jeg skal finde et hæderligt kamera til min mor, som så
> absolut skal have et kamera som er så let at betjene som
> muligt.

"Hvad skal jeg købe" spørgsmål hører til i

- prøv der

Jan

Fra : Frederik Sunne

Dato : 05-04-06 10:21