Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Exif, ændringer
Fra : Id

Dato : 02-04-06 13:53

Hej

Kan man ændre i EXIF med Adobe Photoshop 7.0?
Eller med den nyere udgave?

Hvis ikke, findes der frie programmer det kan gøres med

Eller andre til en overkommelig pris

Vi er nolgle stykker der har været på skiferie, og desvære ikke haft
klokken indstillet korekt på vores fotoapperater
dette vil jeg gene have rådet bod på så vi kan vise billederne i tids
rekkefølge

Mvh.

Id

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 02-04-06 14:34

Id wrote:

> Vi er nolgle stykker der har været på skiferie, og desvære ikke
> haft klokken indstillet korekt på vores fotoapperater

Brug JHead: http://www.sentex.net/~mwandel/jhead/
Den kan justere tidsstemplerne relativt.
--
JPEGCrops 0.7.0 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-04-06 16:20

http://www.friedemann-schmidt.com/software/exifer/

> Eller andre til en overkommelig pris

Freeware, men forfatteren vil gerne have et postkort

vh
Jan
--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.