Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
back-up på Nettet?
Fra : campusdei

Dato : 02-04-06 09:18

Er der nogen her der kan anbefale en god web-side at gemme sine fotos på?
Helst en dansk.
Jeg har Photo2day - men er ikke tilfreds med den måde den er bygget op på -
og de svarer heller ikke på mails

MvH Hanne

Fra : Per

Dato : 02-04-06 17:14

"campusdei" <kennedy@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Helst en dansk.
> Jeg har Photo2day - men er ikke tilfreds med den måde den er bygget op

Hvis det kun er til Back-up af billeder, så kan du få dig en Gmail konto
(E-mail) - den er gratis.

Der er pt. plads til 2,7 gb data - og det stiger hele tiden.

Det kan dog ikke bruges hvis du skal udtille dine billeder.

Til dette kan du bruge msn messgeners Space funktion. De giver gratis 30 mb
til rådighed.

Mvh. Per

Fra : Kent

Dato : 03-04-06 18:23

> [...]
> (E-mail) - den er gratis.
>
> Der er pt. plads til 2,7 gb data - og det stiger hele tiden.

<klip>

Lyder meget spændende! Men er det ikke kun en mail-konto? Kan
man også enkelt uploade billeder?

Kent.

Fra : Per

Dato : 03-04-06 21:40

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> man også enkelt uploade billeder?
>
> Kent.

Du har ret det er kun en E-mail - men den kan da bruges til back up.

Og jo man kan sagtens uploade enkeltbilleder - jeg mener at den kan tage op
til 10 mb pr. enkeltfil

Mvh. Per

Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 22:48

In article <4431878a$0$27562$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mesked@hotmail.com says...

> Og jo man kan sagtens uploade enkeltbilleder - jeg mener at den kan tage op
> til 10 mb pr. enkeltfil

Det lyder som noget man pænt hurtigt bliver træt af hvis man har bare
lidt mere end 4 billeder.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kent

Dato : 05-04-06 09:56

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> In article <4431878a$0$27562$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> mesked@hotmail.com says...

> Det lyder som noget man pænt hurtigt bliver træt af hvis man har bare
> lidt mere end 4 billeder.

Det må man sige

Kent.

Fra : Årslev

Dato : 02-04-06 18:25

> [...]
> Helst en dansk.
> Jeg har Photo2day - men er ikke tilfreds med den måde den er bygget op

Som jeg ser det, så er der kun én reel side til gratis udstilling (og dermed
backup) af sine billeder. Og det er fotopic.net
Det er fantastisk så mange gratis mulighed for opsætning man har, så jeg kan
kun anbefale dig at oprette en gratis konto hos dem.
Har selv: http://rasmus.fotopic.net

Fra : campusdei

Dato : 03-04-06 12:11

Tak for hjælpen - jeg kigger på det
MvH Hanne

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 16:49

Jeg bruger http://www.atpic.com/.

Jeg har anbefalet den til et par venner som også bruger den.

Det er gratis og der er ubegrænset upload, men du kan kun FTP-uploade 100mb
ad gangen.

Du er velkommen til at kigge indenfor:
http://kring.atpic.com/

mvh/Carsten