Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man leje/låne et kamera for 1 dag?
Fra : Morten

Dato : 29-03-06 15:48

Hej

Jeg skal bruge et digitalt kamera til både video og foto optagelser -
problemet er at jeg synes det er lidt for dyrt at købe et når det kun (pt.)
skal bruges een enkelt gang ...

Er der steder man kan leje eller låne den slags? (Storkøbenhavn)

/Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-06 23:04

Morten skriver:

> Jeg skal bruge et digitalt kamera til både video og foto optagelser -
> problemet er at jeg synes det er lidt for dyrt at købe et når det kun (pt.)
> skal bruges een enkelt gang ...

Hvad præcist skal du bruge det til ??

Diverse radioforretninger udlejer videokameraer.

> Er der steder man kan leje eller låne den slags? (Storkøbenhavn)

Der er altid den svinske at købe et, bruge det (og for helvede lade være
med at skramme det) og så aflevere det i forretningen igen. Det kan lade
sig gøre i butikker med 30 dages fortrydelsesret (ElMutanten med flere).

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Christian TC

Dato : 29-03-06 23:26

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Der er altid den svinske at købe et, bruge det (og for helvede lade være
> med at skramme det) og så aflevere det i forretningen igen. Det kan lade
> sig gøre i butikker med 30 dages fortrydelsesret (ElMutanten med flere).

Som, hvis man havde en samvittighed, ikke ville gøre brug af. Det er
selvfølgelig op til den enkelte persons moral og etik, men for dælen hvor
jeg synes det er groft!!

--
Mvh Christian TC
"Fluefiskeri er spild af tid, tænk på hvor små de er!"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-06 05:58

Christian TC skriver:

> Som, hvis man havde en samvittighed, ikke ville gøre brug af. Det er
> selvfølgelig op til den enkelte persons moral og etik, men for dælen hvor
> jeg synes det er groft!!

Fuldstændig enig.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Anden

Dato : 30-03-06 06:28

> Fuldstændig enig.

Håber da ikke en sådan tanke er "normalen"...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-06 06:58

Anden skriver:

> Håber da ikke en sådan tanke er "normalen"...

Jeg tror at det sker oftere end man lige regner med.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Brian Lund

Dato : 30-03-06 11:25

> Jeg tror at det sker oftere end man lige regner med.

Jeg kender en der gjorde det med sin bærbare, den var dog heller ikke bedre
end at jeg også ville have forlangt pengene tilbage...

Brian

Fra : Jens G

Dato : 30-03-06 16:21

On Thu, 30 Mar 2006 00:25:41 +0200, "Christian TC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Som, hvis man havde en samvittighed, ikke ville gøre brug af. Det er
>selvfølgelig op til den enkelte persons moral og etik, men for dælen hvor

Jeg havde brug for et video 8 kamera til at overspille alle mine gamle
video 8 bånd til digital.

Jeg gik i El-giganten og ville købe det billigste de havde, men fik
alligevel beklaget mig lidt til ekspedienten over at jeg sansynligvis
aldrig ville bruge det mere når først båndende var spillet over.

Hertil svarede ekspedienten at jeg jo havde 30 dages returret, og den
hentydning forstod jeg godt. I mine ører lød det som om han opfordrede
mig til at komme retur med kameraet, hvilket jeg også gjorde, og fik
alle pengene retur. Det har jeg ikke dårlig samvittighed over.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Jacob

Dato : 30-03-06 19:02

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig til at komme retur med kameraet, hvilket jeg også gjorde, og fik
> alle pengene retur. Det har jeg ikke dårlig samvittighed over.

Det skal du skam heller ikke. men det burde ekspedienten.
jeg har selv gjort det med en printer. den kunne slet ikke ramme blå farver.
de fik en grøn nuance. og jeg har stadig ikke fået købt en ny.

Jacob

Fra : Lars Hjortø

Dato : 30-03-06 22:02

Hej...

Og så blev der skrevet 8 indlæg hvor der absolut intet svar var på det
manden spurgte om.
http://www.goecker.dk/Content/Udlejning/rentalproducts.asp udlejer udstyr,
men om de lige har det du skal bruge ved jeg ikke, men tag et kig på det.

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Jens G

Dato : 31-03-06 14:50

On Thu, 30 Mar 2006 23:01:42 +0200, "Lars Hjortø"
<lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> wrote:

>Og så blev der skrevet 8 indlæg hvor der absolut intet svar var på det
>manden spurgte om.

Mellem linierne blev der da svaret.

Fra : Lars Hjortø

Dato : 31-03-06 15:02

> Mellem linierne blev der da svaret.
>
> --
> Jens G
> IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Tjaaa, hvis man synes det er ok at gøre det på den måde. Så blev der vel.