Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Naturdykking eller bare vrak?
Fra : Kompressor

Dato : 29-03-06 16:31

Hei, jeg har spørsmål til danske sportsdykkere om hva dere ønsker av
dykkeopplevelser. Vi opererer dykketurer til Hitra i Norge to ganger i
året (1 ukes turer), og der har vi ikke så mye vrak å se på men
desto mer flott naturdykking og undervannsfauna. De fleste gjestene
våre er norske, og mange av dem kommer igjen flere ganger. Vi har hatt
mange gjester fra Sverige også, men fra Danmark har det vært liten
interesse.

Jeg har fått tips om at om dere reiser til Norge så reiser dere kun
korteste vei over til "Sørlandet" og dykker på "Seattle"! Kan
dette stemme? Er dere kun opptatt av vrakdykking, eller er naturdykking
også interessant?

Til sist, er det noen som har gode tips om hvor vi kan annonsere
dykketurer til Norge, i Danmark? Gjerne på internett?

Til info så finnes beskrivelse av våre turer til Hitra her:

http://www.turut.no/dykk.htm

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-03-06 16:52

Kompressor skrev i 1143646266.168945.50960@g10g2000cwb.googlegroups.com
dette:

> Til sist, er det noen som har gode tips om hvor vi kan annonsere
> dykketurer til Norge, i Danmark? Gjerne på internett?

Næh, men lad venligst være med at spamme her!

Fra : Kompressor

Dato : 29-03-06 17:47

Beklager så mye. Denne skulle såvisst ikke på fotoforumet men i et
dykkeforum! Men brukergrensesnittet på Google lurte meg til å poste
feil sted...

Shit happens!

Hilsen en som OGSÅ er interessert i foto!