Intel Concert Audio MP3 spiller
Fra : Thomas Rohde

Dato : 17-06-01 12:35

Kan man købe en sådan i DK? Har ikke kunnet finde den.

/Thomas

Fra : Søren Viborg

Dato : 17-06-01 13:53

Heller ikke her... desværre. Jeg har lige bestilt en Creative D.A.P II mg
som bliver opgraderet til 128 MB med det samme den kommer ind ad døren. Det
kan være det var en mulighed?

Se evt tråden 13-05-2001 12:15....

Hilsen Søren

Fra : Daniel Andersen

Dato : 17-06-01 14:03

> Heller ikke her... desværre. Jeg har lige bestilt en Creative D.A.P II mg
> som bliver opgraderet til 128 MB med det samme den kommer ind ad døren.
Det
> kan være det var en mulighed?

Kan du ikke lige smide et link til forhandleren?

Fra : Søren Viborg

Dato : 17-06-01 14:18

Tjoe - det er på Creative's egen hjemmeside.... Den kan nemlig heller ikke
fåes herhjemme

http://store.europe.creative.com/dept_list.asp?dept=29

Underligt hvorfor der går så lang tid før de nye modeller (fx. Rio 800,
Intel Pocket Concert osv.)kommer på hylderne herhjemme?

Søren

Fra : Daniel Andersen

Dato : 17-06-01 15:19

> [...]
>
> Underligt hvorfor der går så lang tid før de nye modeller (fx. Rio 800,
> Intel Pocket Concert osv.)kommer på hylderne herhjemme?

Undrede mig selv om det samme... Jeg har fundet nogle rigtig fede afspillere
www.mp3.com, men de kommer selvfølgelig ikke herhjemme - Vi er kun
velsignede med Pontis og andet grimt... Rio 800'eren,, Intel's, Creative's
og også en der hedder NEXII virker utrolig fede, men er ikke til at få -
Creative florerer kun herhjemme med deres Jukebox, og selvom den er
imponerende, så vil jeg altså ha' en ordentlig RAM-baseret afspiller, men
nej .

Er der mulighed for at D.A.P MG 2'eren kan blive snuppet i noget told når
den er bestilt via deres europæiske hjemmeside, eller kan man regne med
prisen på hjemmesiden?.

Mvh Daniel

Fra : Søren Viborg

Dato : 17-06-01 16:01

> [...]
> Creative florerer kun herhjemme med deres Jukebox, og selvom den er
> imponerende, så vil jeg altså ha' en ordentlig RAM-baseret afspiller, men

Fuldstændig enig... Jeg har mailet til 5 forskellige forhandlere herhjemme
primært angående Creative's men har kun fået eet svar (for dårligt!!). Det
er snart 14 dage siden.
Svaret var fra Hifiklubben som fører Jukebox men ikke ønsker at udvide
sortimentet??

> Er der mulighed for at D.A.P MG 2'eren kan blive snuppet i noget told når
> den er bestilt via deres europæiske hjemmeside, eller kan man regne med
> prisen på hjemmesiden?.

Creative påstår på hjemmesiden at beløbene er incl. told/moms og
forsendelse... men jeg ved det med sikkerhed i løbet af ugen når pakken
(forhåbentlig) kommer med posten.

Da pakken bliver sendt fra et EU-land (regner jeg med?), mener jeg, at
producenten selv skal sørge for at lægge moms til beløbet, hvis der sælges
for over 200.000 kr. til det pågældende land. Det må man forvente at
Creative gør

Søren

Fra : Daniel Andersen

Dato : 17-06-01 17:37

> [...]
> producenten selv skal sørge for at lægge moms til beløbet, hvis der sælges
> for over 200.000 kr. til det pågældende land. Det må man forvente at

Håber lige du melder tilbage om dette .

Sidst jeg ledte seriøst efter ny afspiller, kunne Creative ikke sende
udenfor US og Canada, og det var derfor helt håbløst... Indtil da vil min
Rio 300 sikkert stadig virke, selvom den for 3. gang er ved at opføre sig
underligt, og sikkert lige skal skilles ad engang... Igen....

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 17-06-01 20:07

> Sidst jeg ledte seriøst efter ny afspiller, kunne Creative ikke sende
> udenfor US og Canada, og det var derfor helt håbløst...

Hvorfor finder i jer ikke nogle ICQ-venner - danskere eller hvad har vi - og
får dem til at fixe det for jer?

Jeg stiftede (ved en tilfældighed) kenskab til en dansker i US - og han har
da sendt mig pakker et par gange.

Det kan godt betale sig

// Søren

Fra : Daniel Andersen

Dato : 17-06-01 21:59

> [...]
og
> får dem til at fixe det for jer?
>
> Jeg stiftede (ved en tilfældighed) kenskab til en dansker i US - og han

OK - Det er jo så igen at møde nogen man føler man kan stole på...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-06-01 10:04

Daniel Andersen wrote:

> [...]
> Creative florerer kun herhjemme med deres Jukebox, og selvom den er
> imponerende, så vil jeg altså ha' en ordentlig RAM-baseret afspiller, men

Jeg kan anbefale SONY's NW E-3 og den kan du købe hos Fredgaard o.a.

Mvh

Bruno

PS. Det er selvfølgelig ikke en ægte MP3 afspiller, men den kan det samme og
kvaliteten er i top.

Fra : Daniel Andersen

Dato : 19-06-01 12:45

> [...]
>
> Bruno
>
> PS. Det er selvfølgelig ikke en ægte MP3 afspiller, men den kan det samme

Ja, og det er prisen desværre også