Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotos til hjemmeside om kystfiskeri
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-03-06 07:47

Jeg overvejer at lave en hjemmeside om kystfiskeri (med stang og hjul).
Begynderguider, tips
til fiskepladser osv. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp i form af fotos osv.
Er
der nogen der ligger inde med noget de kunne tænke sig at offentliggøre?

Mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 29-03-06 19:08

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> [...]
> Er
> der nogen der ligger inde med noget de kunne tænke sig at offentliggøre?

Jeg har nogle kystfiskeri billeder fra Sverige i sidste måned*:
http://www.hansen4.dk/fotoalbum/thumbnails.php?album=21

Du kan klikke på billederne for at se dem lidt større.

Dette er IKKE en tilladelse til at bruge dem, men hvis du vil bruge nogen af
dem, så send mig en mail hvor du fortæller lidt om hvad du vil bruge dem til
så kan vi snakke om det.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

*)
Nej, vi fangede ikke noget, men hyggede os alligevel

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-03-06 08:50

> Dette er IKKE en tilladelse til at bruge dem, men hvis du vil bruge nogen
> af dem, så send mig en mail hvor du fortæller lidt om hvad du vil bruge
> dem til så kan vi snakke om det.

Jeg takker. Flotte billeder i øvrigt. Siden (hvis jeg får lavet den), kommer
til at handle om lystfiskeri ved kysten. Teknikker, fiskepladser og
historier fra fisketure.

mvh.
Kim Frederiksen